Vanaf wanneer gaf een ovu-test positief bij jullie, toen jullie zwanger bleken. Ik hoor vaak dat deze erg gevoelig zijn en dat je die voor je nod al positief kunt hebben.
Het zoveeelste topic hierover, op zwangerschap staat er ook al 1, maar goed... 2 dagen voor nod gaf de mijne positief aan.
Ik weet het, Bij eerste symptomen stond hij, werd toen gezegt dat ze hem beter hier kon zetten voor meer reacties.. Nou zij doet het niet dus dan zet ik hem hier maar neer. Ben wel benieuwd eigenlijk. Trouwens als je een ovu-test voor zwangerschap wil gebruiken.. Test je dan wel met ochtendurine?
Ik had wel met ochtendurine getest idd En mijn teststreep was niet zo donker als controlestreep trouwens, maar wel mooi zwanger! Het gaat er gewoon om dat je een DUIDELIJKE donkere streep hebt. Zo'n licht ienimieni streepje heb je dus niets aan..
ik heb op 3 dagen voor nod heeel vaag positief getest op een zwangerschapstest. Diezelfde middag was mijn ovutest positief (niet knalpositief maar de streep had dezelfde intensiteit als de controlestreep). Volgende dag was de digitale al duidelijk! Zie mijn album
hehehe goeie vraag wel! ik heb net per ongeluk over een ovutest gepiest en er kwam geen 2e streepje! ja meisjes: punishe me i deserve it! #-o
Ik heb 4 dagen voor NOD 'voor de gein' een ovu testje gedaan. Deze werd positief en ik dacht, dat kan helemaal niet want moet bijna ongi worden. Toen gelijk erna een zwangerschapstest gedaan en deze was ook gelijk positief. Maar de een maakt natuurlijk eerder en meer hcg aan dan de ander, dus echt een eenduidig antwoord kun je niet geven op deze vraag, dat zal voor iedereen verschillend zijn. Heb je het zelf dan al geprobeerd of denk je er over? Groet Snoozie
ik had ook een positieve ovutest, 2 dagen voo rmijn nod, maar niet zwanger hoor! Dus ik zou niet alleen maar op ovutesten afgaan, des te teleurgesteldr ben je daarna als je alsnog niet zwanger bent.
Goedemorgen allemaal, Ik kon het vanmorgen niet laten... Ik heb een ovu-testje gedaan. Jammer genoeg niet met ochtendurine.. De foto staat in mijn album.. Hij is namelijk donkerder dan mijn 'negatieve' testen. Maar toch nog licht.. Zal ik er morgen 1 doen met ochtendurine?
Opzicht zegt t nog niks want toen ik vorig jaar met een ovlatietest testte, 1 week na mijn eisprong waren ze een week lang knal positief, was 5 dagen overtijd, en toen ongesteld (vroege mk). Dit keer was de ovutest heel licht, dus in de mond negatief te noemen en ja....zwanger ben ik nu wel haha
hmmm.... Ik zit mezelf iets te zenuwachtig te maken, Maar als je een ovu-test gebruikt om hcg op te sporen.. moet je die dan met ochtendurine doen of hetzelfde als je normaal zo'n test doet..
Hmm... nou hoor ik 2 verschillende dingen, wat is nou het beste? Anders die ik vanavond 1 en morgenochtend hahaha