Bijna 38 weken en ingedaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladycake, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo,

Ik ben komende vrijdag 38 weken zwanger en ons kindje ligt al een hele tijd super mooi ingedaald.
    Zo ver zelfs dat de verloskundige vanochtend niet eens meer bij het koppie kon haha.
    Nu zit ik een tijdje achter de laptop en beweegt ons beebje heel erg goed. Geweldig natuurlijk en niks mis mee maar ik vraag me af in hoeverre zo'n diep ingedaald kindje het hoofdje nog kan bewegen?
    Het voelt of het hoofdje alle kanten op schuift en daarbij komt het gevoel dat ik elk moment in mijn broek kan plassen :p:)
    Ook de beentjes en armpjes bewegen uitstekend hoor dus daar mankeert niks aan haha.
    Had zojuist trouwens ook ineens een paar keer hele erge steken in mijn liesstreek zeg maar...alsof je een spier verrekt iemand een idee wat dat kan zijn?
    Kan de bevalling beginnen? :D

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ingedaald of niet, het zegt niet zoveel over wanneer de bevalling gaat beginnen
    er zijn kindjes die niet indalen en toch start dan ineens de bevalling en er zijn kindjes die al weken netjes ingedaald liggen en nog over tijd gaan...

helaas blijft he dus nog even afwachten, je hoeft nog maar even!

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Indalen zegt niets over bevalling!

Maar inderdaad draait de baby wel nog om zijn eigen as en aiii dat voel ik ook! Echt beweging boven mijn schaambot, duidelijk schouders en ruggetje ielll hahaha

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Het zegt inderdaad niks. Mijn dochter is geboren met 36+6 en was niet ingedaald.
    Deze uk is ook nog niet ingedaald, en ligt heerlijk tegen mijn ribben aan. Zie wel wanneer het geboren gaat worden.

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hier de eerste ingedaald met 32 weken al...geboren met 41+1..dus het zegt weinig.

Deze is nog niet ingedaald, zal het morgen wel horen of hij/zij het nu wel is :)

6. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Deze kleine meid is ook al sinds 34 weken ingedaald (voelde ik meteen, toen was mijn BI ineens een stuk minder.)
    Maar de vk zie ook, zegt niets over de bevalling.
    Nu wordt onze kleine meid a.s. vrijdag (OVERMORGEN:D) gehaald. Krijg daarbij ook een ruggeprik, dus ben al zooooooo blij;)

7. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zelf lag als baby vlak voor de bevalling nog in stuit :D
    Ben geen een keer vrijwillig zo gaan liggen, maar uiteindelijk na elke keer van de buitenkant draaien ben ik wel in de juist houding blijven liggen.

Doen ze dat tegenwoordig niet meer eigenlijk? Als je kindje nog niet gedraaid is dat de verloskundige dat voor je doet?

Deel Deze Pagina