Hallo iedereen! Ook ik ben inmiddels zwanger! (pril) Bij hoeveel weken krijg je een eerste echo of is dat verschillend? Groetjes!
Ook ik mag mij na een hormoonbehandeling zwanger noemen, na een positieve urinetest en een positieve bloedtest.
Ten eerste gefeliciteerd... wat betreft de echo... mocht dit je eerste zwangerschap zijn dan meestal met +/- 11 weken (termijnecho) en als je eerder zwanger bent geweest waarbij het helaas is misgegaan kun je een echo aanvragen in ziekenhuis met 7 weken of gewoon bij de verloskundige met 9 weken... Ik heb gekozen voor de echo met 9 weken omdat ik het verschrikkelijk zou vinden als ik met 7 weken een kloppend harte zou zien en nadien niet meer met 9 weken is daar weer minder kans op ofzow : Nja we w88 af... Liefs Nelleke
Gefeliciteerd! Ik kreeg met 6 weken al een echo omdat we dachten dat ik al langer zwanger was en toen bij 10 weken!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!