Gefeliciteerd met je zwangerschap, Dames...het is niet de bedoeling om hier te kletsen. dit is een felicitatietopic. Ts...je kan onder zwanger eventueel een nieuw topic aanmaken om daar verder te kletsen.
hey dames,eerst en vooral iedereen proficiat met jullie zwangerschap!ik ben eindelijk ook terug zwanger.het is ook ons 2 de kindje,wij hebben nog een zoontje kenzo van 2,3jaar.Ik ben nu ongeveer 5 weken en 4 dagen zwanger volgens de berekening...volgende week 17 februari naar de dokter voor de eerste keer!weer spannend he.ik heb ook wel last van buikpijn,dit is normaal zeggen mijn vriendinnen bij ons eerste kindje had ik dit ook niet maar dat is omdat de baarmoeder weer moet uitrekken zeggen ze.weet iemand hoe je die banner moet opslagen?? iedereen veel geluk met de zwangerschap!groetjes sara
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had in de 4e week ook behoorlijk last van buikpijn, zelfs een beetje krampen. Maar dat werd met de dag gelukkig minder.
Hey... De eerste 8 weken had ik s'nachts vooral hele erge buikpijnen. overdag niet maar snachts werd ik huilend wakker van de pijn. Het kan ook nog een soort van innestelpijn zijn, dat zeiden ze tegen mij dat dat wel even kon duren. Maar bij de echo's bleek alles goed.. Succes ladys