zwanger en buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door poehbeertje, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    oei nu je het zegt ik heb wel gevoel als ik van benede een infectie ga krijgen. De dokters haden me al gewaarschuwt aangezien ik dit in verleden vakker heb gehad dat tijdens de zwangerschap hellemaal erg zou worden....................:$

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten testen!! Echt waar... ik heb er zooooo'n last van gehad... en ook ik heb een verleden met blaasontsteking.

En verder heb ik de tip.. kamillethee... klinkt misschien raar, maar bij mij hielp het echt..

3. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    ja dankjewel. dat haal je gewoon in suppermarkt?

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. Ik drink het nu preventief... en iedere keer als ik er even geen zin in heb.. en ik moet weer voor controle.. vinden ze een besmetting... :(
    Gelukkig heb ik die keren ook een extra controle gehad (zat dan anderhalve week tussen...) en dan had ik die ontsteking weer overwonnen...
    Uiteindelijk maar 1 keer aan de antibiotica geweest

5. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    oke maar bij mijn zijn het infecties inwendig en uitwendig rond me schaamlippen en soms in me gaatje zeg maar. als je die eenmaal krijgt krijg je die vakker en zekker tijdens zwangerschap had ik gehoord.
    vraag me alleen af mag je dan gewoon zalf gebruiken en smeren? neem aan van wel tog?

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat moet je met je huisarts bespreken.... er mag heel veel niet meer als je zwanger bent...
    Daarom gaat er bij mij ook zo'n tijd overheen als er een controle is van mijn urine... dat moet op de bacterie onderzocht worden, en welke ab ervoor gebruikt kan en mag worden....

Kamille(thee) werkt antibacterieel... en is onschadelijk...en je kan het ook gebruiken om besmettingen weg te wassen.... (als ik internet mag geloven...)

7. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    oke, zal eens informeren bij de apotheek als het doorzet.

Deel Deze Pagina