hallo iedereen, 2 september heb ik mijn "normale" regels nog gehad, en 4 oktober kreeg ik ze weer, maar stopten ze ineens volledig na anderhalve dag. Sindsdien ben ik op de meeste rare momenten van de dag misselijk, maar voornamelijk 's morgens en 's avonds. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik, een borrereld gevoel... Zijn dit misschien symptomen op een zwangerschap? Ik hoop het want mijn ventje verjaard bijna en dat zou wel een mooi geschenk zijn... Groetjes, Angel -xxx-
Helaas kunnen wij niet zien of je zwanger bent. een test is de enige manier om er achter te komen! Succes.
hey angel heb je al getest? het zou zomaar kunnen maar wat natasja zegt dat kunnen we niet vanaf hier zeggen. koop gewoon even een testje dan weet je het.
Normaal gezien moest ik mijn regels eind september hebben, dus ik heb 2 oktober getest, maar die was negatief en de 4e had ik dan anderhalve dag een bloeding. Ik heb testen besteld via de webwinkel maar ik woon in Belgiƫ dus dan duurt het even voor ze er zijn... Nog even wachten dus ...