Ik verlies sinds vanochtend bruin en een beetje rood bloed.... Heb nu net een beetje kramp erbij. Niet heel erg, maar voelt als ;icht ongi kramp. Ben bang dat het mis is...moet morgen werken van 04.30 tot 15.30. Iemand die dit ook heeft gehad? Britt
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar al wel een hoop hier gelezen. Als het bruin verlies is, dan hoef je je daar over het algemeen niet druk over te maken. Maar als je helderrood bloed verliest en daarbij ook krampen hebt, zou ik als ik jou was toch even contact opnemen met de VK! Succes meid! X Esther
Mijn God, meid wat een lange dag heb je morgen. Wacht nog even af, waarschijnlijk is het niks, bruin bloed is oud bloed en kan duiden op een laatste restje.
kan inderdaad nog wat innestelingsbloed zijn (oud bloed) dat je verliest, enkel bij helder rood bloed verlies zou ik me zorgen maken! als je het niet vertrouwd kun je altijd eens contact opnemen met je VK! zij gaan uw wel op je gemak kunnen stellen! succes groetjes mariska
Heb even de zoek functie er op losgelaten en idd bruin bloed is niet zo heel erg, maar die krampen daar maak ik me drukker om. Nou ga snel slapen, misschien morgen beter! Thanks voor de reacties. britt
Het is toch mis, begon net erg te bloeden. Ook wat stolseltjes. Dinsdag zou ik mijn eerste afspraak hebben met de VK. Nou ga maar even proberen te slapen en bel morgen de VK wel. Britt
o jee.. ik wilde net reageren met: rond de 8 weken had ik ook heel veel last van darmkrampen. Misschien heb jij daar ook last van? Maar als het nu echt aan het bloeden is, met stolseltjes, dan zou ik morgen toch echt de VK bellen! Sterkte morgen.
sterkte meis... hier begon het ook met bruin bloed en krampen en helaas een miskraam geworden... hopelijk is het toch nog goed bij jou! al ben ikb nag van niet nogmaals sterkte vandaag
Helaas, net terug van de echo en idd miskraam gehad. Heb het vruchtje thuis nog. Het is zo een raar idee...heb een leeg gevoel Bedankt voor jullie reacties Liefs Britt