Hallo, Nu heb ik de hele zwangerschap al last van veel slijm verlies ziet er gewoon uit als vruchtbare slijm. Nu net ging ik naar de wc lagen er allemaal slierten slijm in de pot. . Lekker vies. Kan dit kwaad.? Heb soms wel een gevoelige onderbuik. Maar ik blijf positief.
Neehoor gevoelige onderbuik is waarschijnlijk van het groeien, en de slierten herken ik helaas ook. Heb het nu nog steeds af en toe.
Hoort er helaas bij! Kan nog veel erger worden meid. Maar het is niks om je zorgen over te maken. Geniet lekker van het zwanger zijn!!!
Pffffffffffieuwwwww. Wauw thnx dames! Herken t niet van me vorige zwangerschap dus was ff geschrokken.
Het hoort er idd bij haha heb het nu nog steeds. Ook met afvegen soms slierten maar ja shit happens en als het met de kleine goed gaat gaat het met ons ook goed he!
Och meis... Ik had t ook de eerste weken... En nu "lek" ik soms door mijn legging heen! Bij mij alleen erger geworden dus... Maar ach, extra wasje ondergoed in de week is ook geen ramp!
Hier ook veel last van gehad, gelukkig nu wel ff wat minder maar tot 20 weken was ik soms echt bang zo nat was me ondergoed hahaha