Hay! De titel zegt t eigenlijk al maar ik vraag me af vanaf weke week jullie je eerste kindje voelde? Ik ben nu zwanger van onze eerste uk en kan echt niet wachten tot dit moment. lijkt me erg leuk om te lezen wanneer jullie t allemaal konden voelen. Liefs
17 weken 3 dagen zal het nooit vergeten! We waren uit eten en het voelde alsof ik van binnen gekieteld werd. Ik was helemaal afgeleid en kon de gesprekken niet meer volgen
Ik voelde de kleine voor het eerst bij 16weken.. Daarna weer een paar dagen niet..l en vanaf 18 eigenlijk elke dag... Erg leuk is het! Maar in het begin schrok ik me rot hahah ik vond het zon appart gevoel!
Ik voelde de eerst pas bij 20 weken ofzo, maar mijn placenta lag aan de voorkant, dat scheelt, dan voel je het later... Bij de tweede een echt goede schop met 17 weken, daarvoor wel wat geborrel maar ja kan niet met zkerheid zeggen of ik dan soms mijn darmen voel... Maar bij de tweede is de placenta achter... Oh en bij 17 weken kon mijn man de schopjes zelfs al van buitenaf voelen...
Wat leuk allemaal!! Ik moet helaas dus waarschijnlijk nog wel even wachten haha mijn moeder voelde alledrie dr kids al met 11 weken!! Ik hoopte dat ik dat ook had maar tot nu toe naar mijn weten nog niets.. Ben erg benieuwd!!
Hier rond de 17 weken! Volgens mij was ik 16weken en 6 dagen. Ik zat in de auto en voelde ineens echt een sort duwtje in mijn buik. Heeel lang zitten twijfelen aan dat gevoel, maar inmiddels is het zo duidelijk hihi
Voelde al heel licht 'gefladder' rond 15 weken en nu met 17 weken voel ik de kleine echt goed bewegen en 'schuiven' in mijn buik met af en toe een schopje. Manlief heeft hem/haar gisteravond al voor het eerst gevoeld, kleine lag dwars waardoor je het hoofdje links heel goed kon voelen en zacht getrappel rechts. Zo bijzonder, mijn eerste moederdag kadootje van de kleine uk.
Ergens toen ik 14 weken was, het voelde alsof ik gekieteld werd binnen in mijn buik Vanaf 20 / 21 weken voelde ik voor het eerst schopjes!
hier heel vroeg met 11w! Mijn mama voelde ons (ik en men broers) ook al zo snel en mijn tante haar kinderen ook dus het zit er wel een beetje in hier Ik was helemaal verbaasd hoor en vroeg een beetje aarzelend aan mijn mama of het al wel kon, dat ik toch precies echt iets voelde.. Ik voelde ze 1-2x per week schat ik, en echt heel licht.. Het werd steeds meer en duidelijker en op 18w voelde ik haar elke dag. Met 21w midden in de nacht heeft mijn man haar gevoeld, we wisten toen net van de afgelopen dag dat we een meid krijgen... Dat was zo speciaal
@myhiro: wauw zo vroeg al! mijn moeder voelde t dus ook al met 11 weken! dus ik dacht nou misschien ik ook.. helaas nog niets haha @memmy87: leuk zo duidelijk meteen!!