kan dit een innesteling zijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mamapapa, Mar 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamapapa

mamapapa Lid

Oct 25, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via de oveluatie testen van sensitest waren mijn vruchtbare periode op 24 en 25 maart hebben toen ook gemeenschap gehad op 29 maart kreeg ik lichte krampjes duurde maar een dag maar nu vandaag toch nog een oveluatie test ertegenaan aan gegooid kwam er een 2 licht streepje ik zit nu 9 dagen voor mijn nod kunnen dat innesteling krampjes zijn geweest normaal altijd cyclus van 28/29 dagen

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Waarschijnlijk zijn de krampen gewoon door de gemeenschap. Die kunnen niet door een ovulatie komen want dat is veel te vroeg als je test 29mrt licht positief was. Je hebt wel gemeenschap gehad rond die dag. Eigenlijk moet je ook gemeenschap hebben rond die 24-25mrt als je ovulatie dan meestal is. Hiermee vergroot je echt je kansen. Nu is het wachten dus....spannend

Groeten Evelien

3. mamapapa

mamapapa Lid

Oct 25, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik heb toen de oveluatie testen positief waren ook gemeenschap gehad waneer zou dan de innesteling plaats moeten vinden ik moet rond 9 april weer mijn nod moeten krijgen en waarom teste ik op 31 ste weer licht positief met een oveluatie test snap er niks vab

Share This Page