Ah dat is echt balen zeg! En hoelang zat er nu tussen jullie ziek zijn en van hem? Is het weer een andere besmetting zeg maar? Hier testen man en oudste dochter ook nog steeds negatief dus zie ook al helemaal gebeuren dat we zo weer zitten idd..
Bedankt voor je reactie, wel aardig vergelijkbaar dus. Gelukkig is jullie meisje gezond geboren, fijn! Zulke verhalen heb ik nu even nodig
Bedankt voor je reactie! Fijn dat het bij jou ook geen gevolgen heeft gehad en jullie een gezond kindje hebben gekregen! Dat geeft weer wat rust om deze verhalen te lezen. Ik denk dat het bij mij ook mild verloopt, althans wanneer valt het onder milde klachten he.. ben verder echt niet benauwd of kortademig. Nu vooral nog enorm verkouden en hoofdpijn en spierpijn, geen last meer van keelpijn. Alleen die verhoging/koorts steeds hoop dat dat snel over is.
Klopt dat weet ik. Ik ben niet gevaccineerd. Ik zit nu op dag 7 na eerste ziekte dag dus ik hoop dat ik het ergste gehad heb.
Oh vervelend he als het zo lang duurt. Man en oudste dochter testen ook nog steeds negatief (terwijl dochter wel klachten heeft en ziek is geweest, heel apart) nu moeten ze wachten tot ik beter ben (middelste dochter is al wel weer beter) en dan na 5 dagen hopelijk weer een negatieve test. Dat kan dus nog wel even duren aangezien een verkoudheid bij mij erg lang kan aanhouden, zeker in de zwangerschap.
Hij is niet ziek, of nou ja, hij heeft het virus wel maar geen symptomen. Lang verhaal maar mijn zoon heeft autisme en zit in een een speciaal klasje met 6 andere jongetjes van zijn leeftijd met ook autisme. Er zijn altijd veel therapeuten/begeleiders tegelijk aanwezig en natuurlijk de lerares, waar ze allemaal heen nauw contact mee hebben. Als er een leraar uitvalt dan kunnen ze niet alle kindjes verwelkomen en zitten sommige een hele of halve dag thuis, of langer. Voor autisten komt dat vaak net wat harder aan en zorgt zo’n situatie voor onzekerheid en stress. Ik wou dus zeker zijn dan mijn kind niet ziek naar school zou gaan. Maar helaas is hij dus wel ziek. Wanneer hij precies besmet is weet ik niet. Misschien is de test een vals positief en heeft hij tegelijk met ons corona gehad (je kan tot weken na het ziek zijn nog positief testen), maar misschien heeft hij het pas sinds eergisteren of zo en is het een actieve besmetting. We hadden hem eigenlijk tegelijk met ons moeten testen maar tja, dat is achteraf. Zoveel ervaring heb ik niet met testen. Maar hij is totaal niet ziek, geen snottebel, niets. Ik gok dat mijn dreumes het ook wel zal hebben maar hij heeft ook totaal geen symptomen gelukkig
Hopelijk ben je gauw weer beter. En voel je je ziek gebruik dan gewoon paracetamol..want hoge koorts is vele malen slechter als paracetamol. Ik heb er toen best wat gebruikt en dochter heeft er niks aan overgehouden.