Alweer jeuk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo dames,

Ik weet niet of jullie er ook zoveel last van hebben, of dat ik de enige ben.
    Maar ik heb zo vaak jeuk van onder! Ik wordt er echt niet goed van.
    Nu ook weer echt jeuk aan de buitenkant en nu ook weer van binnen. Ik heb wel middelen ervoor, maar dit is toch om gek van te worden? Dan weer wel dan weer niet, ben geloof ik 1 week steeds jeukvrij.
    Ook intiem zijn met mijn partner gaat gewoon niet meer, dat doet opeens zo'n zeer, nog nooit gehad. Heb altijd het gevoel duizenden sneetjes van binnen te hebben. Mijn partner heeft er wel begrip voor gelukkig,
    Maar wordt er zelf ook niet gelukkig van!

Sorry voor het lange verhaal... Misschien mede lotgenoten?
    Of geweldige tips? Behalve geneesmiddelen, die heb ik al, dat is het handige aan apothekersassistente zijn :)

2. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik zou hier toch eens mee naar de huisarts gaan, klinkt als een schimmelinfectie en als die steeds terugkomt moet er mss best eens verder naar gekeken worden!

3. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit ook en ben ermee naar de huisarts geweest, inderdaad een schimmelinfectie. Medicatie gehad (van die eieren die je moet inbrengen) 3 dagen en toen was t ook over

4. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Je weerstand is wat lager als je zwanger bent, dus het kan zijn dat de infectie daardoor blijft terugkomen. Dus terug naar de dok, en iets sterkers vragen. Als je het blijft houden vraag of ze een uitstrijkje maken en op kweek zetten, misschien is het wel een andere schimmel dan de "standaard-veelvoorkomende" en heb je gewoon een andere kuur nodig!

Succes meis!

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb 2x een schimmel gehad, de eerste keer krabte ik mezelf helemaal stuk. Doos helemaal opgezwolle en jeuken vanbinnen. Kan beter even naar de huisarts gaan voordat het nog erger word. Kan snappen dat het ongelovelijk irritant is maar 1 bezoekje aan de ha en is met een paar dagen over :)
    Uitstrijkje doen ze liever niet ivm infecties dus hopen dat de kuur genoeg is

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik zou om een kweek vragen dan kan er misschien gerichter iets voorgeschreven worden! Een vaginakweek veroorzaakt geen infecties en de boel zit potdicht van onderen. Ze hoeven niet heel diep naar binnen.

7. AlternativeMum

AlternativeMum Nieuw lid

13 mei 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Steenbokje,

Ja naar de dokter gaan en eisen dat hij/zij d'r naar kijkt is erg belangrijk.
    Ik heb ook meerdere malen een schimmelinfectie gehad en wist het aardig thuis met middeltjes op te lossen. Totdat het dus een keer iets anders was. Het kan verschrikkelijk jeuken en af en toe is naar de dokter de enige optie.

heel veel sterkte!

Liefs,
    AM

8. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Klinkt mij bekent in de oren, heb ook al meerder malen een schimmelinfectie daar gehad. Van de dokter medicijnen gekregen en was binnen een week over gelukkig.

En laat je partner ook gaan want die kan het ook bij zich dragen zonder er last van te hebben!

Heel veel sterkte ermee!

9. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    schimmel idd of blaasontsteking... ( nav dat sneetjes gevoel)

10. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Klinkt als een schimmelinfectie.
    Daar heb ik ook continue last van, kreeg van die dactarin capsules ( eitjes ) en zelfs die hielpen niet echt meer. Ben toen de vaginale douche met bruistabletten van multi gyn weer gaan gebruiken, overigens wel na dat iemand hier dat advies van haar verloskundige had gekregen, dit hielp!!
    Maar mijn advies is om eerst naar je huisarts te gaan voordat je zelf gaat dokteren!!

Deel Deze Pagina