Hey, Nu heb ik al een paar een test gedaan, deze waren allen negatief. Mijn nod was gister (11-11-2010) heb wel het gevoel ongesteld te worden maar ben ook heel erg misselijk en veel pijn in mijn rug. (gister licht positief) Ik heb de afgelopen tijd ook steeds een temp van 37 gehad. Gister ging die naar 36,9 en vandaag naar 36.8 zou dit toch een miskraam betekenen. Ik heb als ik naar toilet ga geen bloed bij afvegen maar als ik met mijn papiertje naar binnen ga zeg maar zitten wat bloed aan. het is geen helder bloed maar slijmerig roze/rood bloed. De test is ook geen hele overduidelijke test heel klein streepje maar. Ik normaal gezien altijd een normale cyclus! van 28/29 dagen. En zit er dus nu 1 dag over met uiterste van 29 gerekend. Mijn ei is ongeveer tussen de 27/28/29 geweest. Niet met temp maar had veel krampen en dan weet ik dat ik dan ongeveer een eisprong heb. Zou dit misschien uitlopen op een miskraam??
Je hebt allemaal negatieve testen? Dan denk ik gewoon niet zwanger? Of bedoel je gister licht positief een zwangerschapstest? Dan kan deze vals zijn of je hebt een laat ei gehad toch?! Zolang je nog niet ongesteld bent of een echt positieve test hebt, is het afwachten. maar als je temp ook zakt, zou ik een klein beetje rekening houden met niet zwanger.... Heel veel succes!
Ik had wel eerst een paar testen gedaan en deze waren steeds negatief. later in de week heb ik er nog 1 gedaan en deze was heel licht positief. Densondankt ben ik gewoon blijven tempen. Ik hoopte dan ook dat mijn tem hoog bleef maar eerst daalde die met 0,01 en de dag erna met 0.02.