hoeveel dagen na een eventuele innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door janice79, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    kun je het beste testen? ik vermoed (althans ik hoop heel erg) dat ik vorige week vrijdag een streepje bloed ben verloren tijdens de ovulatie en afgelopen zaterdag een klein beetje bruinverlies heb gehad tijdens de innesteling (jaja in mijn hoofd heb ik het allemaal zo mooi zitten.. hopelijk klopt mijn theorie ;) )
    dus na hoeveel dagen zou ik dan kunnen testen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt twee weken na je eisprong testen, eerder testen is niet echt betrouwbaar.

3. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    dus dat zou voor mij inhouden dan vrijdag? een week na eventuele innesteling?

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    die vrijdag van je ei plus 14 dagen zo'n beetje

5. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    hoi ik moet het ver twee dagen worden en heb een cblue test gedaan met indicatie die je 4 dgn van te voren kunt doen staat er. hij gaf negatief vandaag. Kan het dat ik het misschien wel ben? maar dat ik later moet testen? dat die test van cb ook 4 dgn van te voren nog niet goed werkt?

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Voor je NOD testen is vaak te vroeg en niet echt betrouwbaar. Je kunt een licht positieve test hebben en vervolgens gewoon ongesteld worden. De waarde van het zwangerschapshormoon is dan te laag om voor een doorzettende zwangerschap te zorgen. Dit komt heel erg vaak voor. Of de de HCG-waarde is sowieso niet hoog genoeg om al positief te testen. Daarom kun je beter wachten tot je ongi-dag. Als je niet ongesteld wordt, zou ik over een paar dagen nog eens testen.

Deel Deze Pagina