Misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mayowlovesyou, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayowlovesyou

mayowlovesyou Nieuw lid

16 nov 2011
    3
    0
    0
    kassiere
    Hee dames!

Ik ben nu sinds 4 en halve week zwanger, heb behalve pijnlijke borsten nergens last van.
    Wanneer begint de misselijkheid? :(
    Of is dat niet bij iedereen? :D

xx

2. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ik ben nu 5+4 weken zwanger en wist het toen ik 3+4 weken zwanger was. Ook nog niet misselijk geweest, behalve draaiende maag.
    Wel veel rugpijn, enorm pijnlijke borsten, die kwamen pas na dat ik overtijd was, hoofdpijn en ontzettend moe!

3. Venice

Venice Actief lid

15 nov 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd natuurlijk!
    Bij mij begon de misselijkheid bij precies 6w2d. Maar misschien ben jij wel een van die vrouwen die nergens last van krijgt, ik hoop het voor je!

4. Nyna

Nyna Niet meer actief

GEFELICITEERD!! ik ben nooit misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen, geniet er van meid :)

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben alleen bij mijn 3e zwangerschap misselijk geweest.
    Nu bij deze zwangerschap (morgen 5 weken), ook (nog) niet.

Conclusie; alle zwangerschappen zijn anders, en het kan goed zijn dat je helemaal nergens last van hebt! :)

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Niet iedereen wordt misselijk hoor :) Er is geschat dat ongeveer 60% van de vrouwen enige vorm van misselijkheid hebben, dus van hele lichte onpasselijkheid tot 9 maanden overgeefellende. Dan blijft er dus nog 40% over die nergens last van heeft. Wellicht hoor jij daarbij. Kan ook zijn dat het nog komt, bij mij begon het ook pas bij week 6.

Deel Deze Pagina