Hey meiden. Over 6 dagen is mijn nod, en heb sinds vandaag misselijkheids vlagen maar lichtjes. Geen braken ofzo. Nu ben k benieuwd zou dit zws syptomen kunnen zijn? Want heb geen idee hoe de misselijkheid is als je zwanget bent. Of dat heel de dag is enzo.
de misselijkheid kan verschillen per persoon en ook per dag/periode...bij mij was het niet zo dat ik ervan ging overgeven maar had wel in de ochtend een heel 'hol' gevoel in m'n maag en kon niet opstaan. ik at wat (beschuit alleen kon ik aan) en dan ging het wel. in de loop van de dag werd ik misselijk meer dat ik geen trek had. en ik noemde het zelf "wagenziek" want was er ook wat licht van in m'n hoofd. ik lustte bepaalde dingen die ik anders heerlijk vind, niet meer...'s avonds had ik echt honger maar na 3 happen kreeg ik het er niet meer in. twee keer ben ik zo misselijk geweest dat het er bijna uitkwam maar het was meer een overall gevoel van geen trek en wagen/zeeziek. en ook bij vlagen.
Goede vraag van je! Ik ben sinds een paar dagen ook 'misselijk' (en ben ook zo'n 2x per dag licht in mn hoofd/duizelig). Mijn misselijkheid is niet zo erg dat ik moet overgeven (alhoewel t vanmorgen in de auto bijna misging) maar bij mij zit het heel hoog in mijn keel. Ik kan je nog niet zeggen of dit bij een zwangerschap hoort, ik moet nog even wachten Ben benieuwd wat de zwangeren zeggen!
En is dat elke dag? Ik had gister zo een last van borsten en vlagen van misselijkheid en normaal heb k energie voor 10 maar na bovenverdieping stofzuigen was ik kapot. Ben zooo benieuwd maar vandaag weer niks.
Is echt heel verschillend... toen ik zwanger was ben ik maar een paar keren een heel klein beetje misselijk geweest. Eén keer op de trein dat er zo wat "zout speeksel" in m'n mond kwam en één keer kokhalzen van de tandpasta Verder niks, lucky me!
Ik heb nu sinds een aantal dagen last van wagenziekte. Echt nog nooit gehad. Wordt gewoon misselijk in de auto, ook met kleine stukjes. Kan dit een symptoom zijn? Zit nog een paar dagen voor NOD.
Was bij mij ook voor NOD dus, wist toen nog niet dat ik zwanger was. In de auto had ik idd ook af en toe een raar gevoel (wat vergeet je het toch snel!!), @ZUS, kan alle kanten uit he... zou me niet te veel vastpinnen op die wagenziekte, maar het kàn wel
@theLady, ik wacht rustig af. Viel me alleen op. Voor de rest veel duizelig en met vlagen misselijk. We zullen het zien.
@parel ja, bij mij is dat nu elke dag (maar ik heb het nog maar 3 dagen ofzo hoor). Vandaag heb ik het wel de hele dag al, terwijl ik het hiervoor met vlagen had. We kunnen niks anders doen dan afwachten!
@Zilla, spannend wij zitten in hetzelfde schuitje. Heb dezelfde symptomen als jij. Bij mij voelt de misselijkheid als een brok in mijn keel. En dus last van wagenziekte. Bij mijn eerste had ik nergens last van. Daar werd ik pas naar 6 weken ziek, dat ik niets meer kon eten. We moeten maar wachten, einde van de week weten we meer ;-]
@ zus wat spannend zeg! Inderdaad dezelfde symptomen, want mijn misselijkheid zit ook heel hoog in mn keel en ik kan t niet wegslikken zeg maar. En ik ben 2x per dag heel licht in mn hoofd, beetje draaiierig. Is dat wat je bedoelt met wagenziek? (want ik ben nog nooit in mn leven wagenziek geweest ) Ga je wachten met testen tot je NOD? Grappig ook trouwens, dat we dus blijkbaar bijna dezelfde cyclus hebben
Buiten de dagelijkse misselijkheid en duizeligheid om heb ik zodra ik in de auto stap dat ik misselijk wordt. Voel me dan heel leeg en krijg ook hoofdpijn. Kan alleen ook niet spugen. Ga wel wachten tot mijn NOD en misschien zelfs iets langer tot het weekend.
hoe is het hier ladies? nog steeds last van misselijkheid? Gisteren na het eten kwam mijn misselijkheid weer opspelen. Vandaag gelukkig geen last gehad. Wel had ik direct vanmorgen een beetje roze op het wc papier na het plassen, maar de rest van de dag is het helemaal droog gebleven (en ik heb ook geen krampen). Zou dus een innesteling kunnen zijn, maar dan is die wel laat. Ik ga er iig niet van uit en verwacht dat ik morgen ofzo ongi wordt...
Hier ook alles nog hetzelfde, vooral vanochtend misselijk en met vlagen rond etenstijd. Verder nu ook last van mijn borsten en nog steeds duizelig. Spannend dus... wil echt wachten tot zaterdag met testen, kijken of ik het volhoud.
Ik had dus net hele lichte roze afscheiding maar ovet 5 dagen pas nod.... Zou dat dan innesteling kunnen zijn?
bij daniel vanaf 8weken incl spugen de ganse dag, bij lydia heel vroeg een zeurende misselijkheid, had misselijk gevoel maar hoefde niet te spugen en kon ok best gewoon eten
Geen idee Parel, het zou natuurlijk kunnen. Ik had vanmorgen nu rood op het papiertje, dus ik verwacht dat ik ongesteld ga worden vandaag....