Hoi, Bestaan er verschillende soorten bandenpijn? Wat ik nu ervaar zijn namelijk twee soorten 'pijn'. De eerste is een weeig gevoel onder in mijn buik, wat ik niet ervaar als pijn, maar als een vervelend gevoel. Dit is wanneer ik me te druk heb gemaakt of als ik te veel heb gedaan. De tweede voelt wel als pijn, maar is steeds maar een paar seconden. Maar dat is echt een stekende pijn; het lijken wel speldenprikken, maar dan heftiger. Ik weet niet of iemand ooit een spiraal heeft laten zetten en ook pijn heeft gevoeld. Nou, die pijn. En om deze pijn maak ik me wel eens zorgen. Is dat ook bandenpijn of iets anders? Alvast bedankt! Moontje
Ik heb meestal aan de rechterkant een soort trekkend gevoel en soms gaat het ook branden,ik heb eigenlijk geen idee of dat ook bandenpijn is maar eng vind ik het wel. Hebben misschien meer meiden dit? Dat weeig gevoel heb ik ook af en toe lijkt een beetje op of je ongi moet worden vind ik. Maar de tweede pijn heb ik geen last van maar misschien komt dat nog wel.
hai Ik heb ook van die pijn scheutjes(nooit spiraal gehad) En dan ook een zeurende ongi pijn maar dat gaat meestal wel over. Soms doet het zo pijn dat ik op mijn knieen staat tegen de salontafel en laat ik mijn buikj ehangen dat helpt meestal wel bij mij. En onder de douche (als je pijn hebt )laat ik de straal op mijn linker en rechter lies stralen. Dat voelt ook wel lekker. Op dit moment heb ik heel vaak rugpijn soms heel hoog soms lage rugpijn. HET IS wat die zwangerschaps kwalen gr loesmari
Ik heb met een soort druk op m'n onderbuik dat een poosje aanhoudt. Verder heb ik veel last van pijn in m'n onderrug; ik denk dat dit hier ook mee te maken heeft. Silly
Hallo ! Pijn in mijn onderrug heb ik ook wel eens, maar vooral als ik veel gelopen heb. Als ik dan 's avonds in bed lig en me strek doet dat toch wel pijn. Verder heb ik wel eens pijn in mijn linkerkant, naast mijn dikke buik zal ik maar zeggen, dus niet echt de linker zij. Ik denk dat dat ook bandenpijn zal zijn. Ik vraag het morgen aan de VK. Het hoort er allemaal bij. De kleintjes groeien goed. Het zou niet goed zijn als wij daar niets van zouden voelen, toch ? Groetjes,' Nikki F
Ik ken het ook die vreselijke steken in mijn buik vooral aan de zijkanten. Ik krijg die pijnscheuten meestal als ik snel een beweging maak en probeer daar dus rekening mee te houden
Ja, dat klopt ja! Echt van die pijnscheuten soms. Als ik in bed in een keer op mijn andere zij draai, of als ik te snel opsta. Alsof je echt iets oprekt in een keer! Maar ik ben blij dat er meerdere moeders in spe met dezelfde klachten rondlopen. Ben ik weer gerustgesteld! Bedankt! Moontje
hoi, ben nog heel pril zwanger maar had gister ook een aantal keren lage rugpijn, vooral als ik lang sta, heel af en toe ook ongi/branderig.. hadden jullie dat ook wel eens in het hele begin
Dit is wat ik bij het zetje van CZ deze week erin stond: Bij CZ kun je je hiervoor aanmelden dan krijg je elke 2 weken een mailtje met gegevens die op dat moment van toepassing zijn. Zijn er meer van jullie die zetje ontvangen?
Ik heb ook een hele finijnige steek links onderin mijn buik. Het doet echt zeer dat ik er snachts wakker van wordt Ik heb het sinds twee dagen. Ik moet ook heel vaak plassen. Zou dit met de banden te maken hebben of zou het een blasontsteking kunnen zijn? Ik heb voor de zekerheid vitamine c met cranberries. Het is heel vervelend. Kan ook niet te veel drinken als ik de deur uit ga want dan moet ik om de vijf minuten plassen. En als ik geweest ben weer. Het zijn niet van die kleine beetjes als van eennormale blasontsteking. Schijnt het zo te zijn dat je een blaasontsteking anders voelt als je zwanger bent????
echt bandenpijn krijg je meestal tegen de tijd dat je een week of 20 heen bent, dan is alles zo aan het veranderen dat je daar idd last van kunt krijgen, dus dat is gewoon iets wat je op de koop toe moet nemen, vertrouw je het niet moet je gewoon je ha belen en uitleggen hoe en wat wat het is voor iedereen anders... veel succes
Goh, wat een gelijkenis met wat je beschrijft. Ik heb ook echt van die stekende pijn. Het houd dan even aan en trekt weer weg. Vannacht had ik er voor het eerst erge last van en heb er een paar keer van wakker gelegen. Vanochtend ging het over maar vandaag best veel gedaan en nu heb ik het weer. Ik houd het maar op bandenpijn. Gr Otje
hier nog een!!!! ook die steken in de onderbuik,echt zo laag in de onderbuik. en dan dat trekkende gevoel en dan weer ongi pijntjes lijkt wel. ik heb het elke avond als ik moe ben(zoals nu ) het hoort er allemaal bij he meiden haha!! teken dat de kleine goed groeit