hallo ervaren dames, ik heb even een vraagje, ik heb sinds ik met de pil gestopt ben, erg veel last van puistjes.(hormoonpuistjes) dat heb ik al eerder gehad toen ik een tijdje van de pil af was. maar nu zou ik graag willen weten na hoeveel weken zwangerschap het minder werd en of het wel minder werd.. want ik baal!! het word maar niet minder en lijk wel een grindtegel!! als het zo is dan is het zo, maar hoop toch echt dat het een beetje wil wegtrekken. voel me niet echt aantrekkelijk zo. en anders na de bevalling maar zo snel als mag weer aan de pil. groetjes charlie
Ik lees aandachtig mee. Ik ben ook net een krentenbol! En dat terwijl ik normaal een heel gaaf huidje had (met pil..).
Na een week of 14 waren de puistjes bij mij weg... Had ook nooit puistjes en in die eerste weken van de zwangerschap... pfff zeg, zag er niet uit
Was ook even benieuwd naar de reakties. Bijna 21 weken, maar zit ook nog onder. Dacht dat t minder werd, maar t lijkt wel erger. Misschien krijgen jullie ook wel een meisje, die schijnen je schoonheid te pikken
Hier ook geen positieve berichten, zit nog steeds helemaal onder. Hier is het een jongen die de schoonheid pikt Maar gelukkig heb ik ze niet in mijn gezicht, maar mijn schouders en rug zitten helemaal onder. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze na de zwangerschap weg trekken. Ik ga hoe dan ook niet meer aan de pil.
ik heb de pech dat ze zowel op mn gezicht als mn rug, nek, hals en borsten zitten!! maar ik ben ook bang dat ze niet snel gaan verdwijnen. maar als het straks nog is ga ik toch maar aan de pil weer, wil niet tot de overgang met puisten lopen. we blijven hopen.
Ik ben nu 36 weken en ze zijn nog helaas nog steeds niet weg. Tot overmaat van ramp heb ik bij mijn ogen ook schrale rode plekjes. Ik weet niet wat het wordt, maar als ik de bakerpraatjes over het wegnemen van schoonheid moet geloven wordt het een meisje.
Ik heb het - heel vreemd - van week 14 tot 16 van de zwangerschap gehad en nu is het weer weg...had het alleen in m'n gezicht..hopenlijk blijft het weg. Charlie ik kan niet lezen op je banner hoeveel weken je bent maar hopenlijk gaat het bij jou ook nog weg Ik krijg trouwens een jongetje, bij m'n dochter alleen last gehad op m'n rug. Niet dat ik in dit soort bakerpraatjes geloof hihi.
Ik heb het ook bij de eerste niet en dat is een jongen. Dus misschien als het klopt wordt dit wel een meid! Zou het wel super leuk vinden en jongen en een meisje
Ik heb ook snel puistjes, vooral als ik niet aan de pil ben, net als jij. Bij de eerste had ik het in de eerste 3 maanden geloof ik, zou ook 4 kunnen zijn. Maar even een lichtpuntje: daarna had ik een hele gave huid en de puistjes zijn niet meer teruggekomen na de bevalling! Nu heb ik er een heel klein beetje last van, maar lang niet zo erg als eerst. Ik heb op dit moment 2 kleine puistjes en nog 2 rode vlekjes, daar is dus prima mee te leven.
ben nu 14 weken maar kreeg er een jaar geleden na het stoppen van de pil al last van maar nu op zn hoogtepunt hoop ik. moet niet erger worden
Bij mijn eerste 2 zwangerschappen was het na de 3 maanden al aan het weg trekken. Maar bij deze zwangerschap heb ik er nu nog steeds last van. Het is niet een heel grindpad maar 3 of 4 van die grote gele!!
Bij mij trok het weg na 13 weken.. eindelijk.. maar het waren geen erge puistjes, alleen wat rode vlekkerige puistjes eigenlijk, ze werden niet erger omdat ik het goed schoon hield en droog hield.
joh ik heb alle scrubjes, padjes, facewashes en cremetjes al geprobeerd. mn gezicht kan niet schoner!!hihihihi.. ik had een beetje begrepen dat wanneer je hcg hormoon vervangen word door progestron rond week 15, dat het dan minder word, dus daar hoop ik maar op!