moeite met plassen/weinig plassen

Discussion in 'Gezondheid' started by Pina82, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi meiden,

Ik heb al een tijdje in de gaten dat ik weinig plas en weinig aandrang heb. Ook merkte ik dat ik een opgeblazen buik heb, niets om je ongerust over te maken dacht ik, want dat hoort bij de zwangerschap.

Toch gaf mijn gevoel aan om vandaag even mijn urine te laten checken. Toch even langs dokterspost.

Mijn urine was zwaar geinfecteerd! Een fikse blaasontsteking. Flinke troebele urine (meer dan 20 bacterien en leukocyten!!)

Ik heb GEEN klachten die te wijden zijn aan deze ontsteking. Ja, je voelt je onderrug een beetje en ben moe maar dat hoort toch bij een zwangerschap??

Ik wil jullie dus toch waarschuwen als je dit soort vage klachten hebt ! neem het serieus!

Fijne zwangerschap!
    X Pina:)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    nou dankje, dat bevestigd wel een beetje mijn vermoeden. De vk had me al gewaarschuwd dat blaasontsteking tijdens zwangerschap heel vaag kan zijn.

Ik heb al een paar dagen heel geconcentreerde urine en smorgens heb ik mega aandrang maar heb moeite met plassen. Toch maar even laten checken maandag! Tnx

3. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    goed dit berichtje, ik zal het in de gaten houden, het doet nog geen pijn, maar er komt elke keer maar zo'n klein beetje uit, terwijl ik wel steeds het gevoel heb veel te moeten plassen!

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Exact dat is het 'm nu net, he. Geen tekenen van blaasontsteking en toch blaasontsteking.
    Ik had mijn urine in een doorzichtig potje bekeken en was helemaal troebel. Niet goed dus. Zaterdagochtend had ik een harde buik, ECHT hard. Heel bizar. Eigenlijk had ik dat dagen ervoor ook al. maar ja, je weet niet wanneer jeje zorgen moet gaan maken he. Ik hoop dat het vanaf nu met de AB snel weggaat.
    x Pina

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Nou, dan ga ik morgen ook maar even langs de huisarts.
    Ik heb namelijk ook al een week steeds het idee dat ik nodig moet plassen, maar er komt maar weinig uit. Ik dacht dat mijn baarmoeder tegen mijn
    blaas aan het drukken was, maar toch maar eventjes naar laten kijken voor de zekerheid!

Bedankt voor de tip ;)

Share This Page