Wel of niet verloskundige praktijk bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amelle, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ik heb gisteren positief getest. 4 maanden geleden heb ik een hsg onderzoek gehad en loop dus ook nog bij een gynacoloog in het ziekenhuis. Nu moest ik als ik zwanger raakte de gyn 2 weken later gaan bellen en dan krijg ik daar een echo etc. Maar moet ik nu wel of niet een verloskundigepraktijk bellen? Ook krijg ik straks een geplande keizersnede.

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ten eerste gefeliciteerd!
    Ik zou eerst gyn bellen dan en het daar verder vragen hoe en wat.

3. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Volgens mij hoef je niet de vk te bellen. Misschien dat de gyn je nog doorverwijst, maar nu ben je onder behandeling bij de gyn.

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Inderdaad, als je bij de gyn komt zal zij je door verwezen naar de vk. Zo ging het bij mij in ieder geval.

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Je hebt altijd een verloskundige/verloskundigepraktijk nodig...
    Ikzelf stond volledig onder controle in het ziekenhuis,daar ben ik ook bevallen.
    De dames van de verloskundigenpraktijk kwamen de bezoekjes thuis doen, controle van mij en de baby, hielprikje enzo.
    Maar vraag het ook even na bij je gyn.
    Tijdens de controles in het ziekenhuis bezocht ik om en om de verloskundige en gynaecoloog.

6. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik loop ook de gehele zwangerschap al bij de gyn in het ziekenhuis, maar heb me wel aangemeld bij een verloskundigepraktijk (hier om de hoek, lekker makkelijk ;)) Heb toen wel gelijk doorgegeven dat ik onder controle sta van het ziekenhuis.
    Ze hebben dan in ieder geval mijn gegevens in hun systeem staan, en voor nacontroles na de bevalling zouden ze ook aan huis moeten komen.

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    gyn bellen is gezegd door hem/haar dus doen

Deel Deze Pagina