Hadassa, vervelend zeg als je ziek voelt! Beterschap!!! Amlie hoop voor je dat je te vroeg was met testen!!! Knorretje je beebje maakt het wel spannend zo zeg!! Ik zeg morgen heb jij je schatje in je armen!! ( en dinsdag horen wij het )
xylina, grapje zeker?? hahaha... wel grappige datum dan, 1 april... Denk alleen dat de kleine zich nog veel te goed vermaakt bij mama en dat ik het inleiden van maandag toch moet ondergaan, haha...
ik hoop dat je gelijk hebt, haha.. ben het wachten wel zat.. maar denk dat de kleine net zo eigenwijs als papa en mama is en gewoon blijft zitten tot maandag, haha
hahah nou ik denk dat je niet ingeleid gaat worden.....en ik blijf er bij dus ik duim heeeeeeel hard dat beeb eigenwijs is en paps en mams een poeppie laat ruiken en toch eerder komt
Ben heel benieuwd dan, de kleine heeft nog minder dan 24 uur om daar een beslissing over te maken vannacht wel flink aan het rommelen geweest, maar niet doorzetten natuurlijk, tis en blijft een eigenwijs mannetje... nu al
Wel heel spannend hoor knorretje! Denk toch dat je uiteindelijk ingeleid wordt.. Maar nu duurt het niet zo lang meer! Ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was weer negatief. Ik voel nu ook wel dat mijn menstruatie waarschijnlijk vandaag wel door gaat zetten. Jammer, maar wel weer keurig op tijd En de eerste ronde raak is wel een heel groot wonder. Wij gaan dus op naar de volgende ronde en hopelijk is er dan eind v.d. maand goed nieuws!
jammer hoor amlie!! maar je moet maar zo denken na die 1,5 jaar kunne die 3 mnd er ook nog wel bij als hoop ik dat je volgende maand zwanger bent!!!! en knorretjebeeb, ben je al bezig met komen
hoi dames, mijn laatste berichtje als niet mama denk ik de kleine is toch zo eigenwijs als zijn pap en mam en is lekker blijven zitten, al kreeg ik net nog wel een bedankje... een flinke schop tegen mijn ribben, haha zometeen even naar het ziekenhuis bellen om te vragen of er plek is (denk ik haast wel) en dan moet ik er om 7 uur zijn, best vroeg dit kan ik er mooi aan wennen, hahaha als ik weer thuis ben (of het moet op mijn telefoon lukken in het ziekenhuis) dan laat ik jullie weten hoe het is gegaan en zal ik ffies een foto plaatsen. als een trillend rietje zit ik hier nu te wachten, haha. tot snel amlie: jemig meid, ik weet hoe het voelt maar idd, die paar maandjes kunnen er ook nog wel bij, als is het natuurlijk niet leuk.. we blijven voor je duimen liefs, Knorretje (bijna mama )
Knorretje, zo spannend zeg vandaag. Succes meid, hopelijk mag je een vlotte bevalling hebben en je kleine mannetje snel in je armen sluiten! Denk aan je! Amlie, jammer hoor. Maar idd. hopelijk de volgende ronde wel snel raak. Liefs, Hadassa
Oh knorretje lekker klein eigenwijsje dus Ik hoop voor je dat we inmiddels mamaknorretje mogen zeggen!!!!
Pff vanmiddag naar de internist, heb anderhalve week gelee een echo gehad van gal nieren lever blaas en baarmoeder dus ben benieuwd. Ook mn hba1c is nu gemiddeld een 7.4 dus ik hoooooop zo dat ik mag gaan spuiten, is weer een stappie dichterbij
Knorretje, je zal inmiddels al bevallen zijn. Ben zo benieuwd! Hopelijk is alles voorspoedig verlopen! Xylina, hoe was het bij de internist? Ben je al weer wat wijzer geworden? Hopelijk kunnen jullie snel beginnen! Ik had afgelopen donderdag een afspraak bij de gynaecoloog. Was niet zo nuttig. Heb wel een document meegekregen over de richtlijnen over zwangerschap en diabetes. Geschreven door en voor artsen. Wel heel confronterend, alle risico's inclusief percentages staan erbij.. Nog een ruime week en dan kunnen wij weer aan de klus
Wat spannend Amlie. En ja, heel confronterend, ik zat echt te janken toen ik die (of vergelijkbare, 4 jaar geleden inmiddels) onder ogen kreeg. Ik was toen wel al zwanger en niet bepaald goed ingesteld, dat hielp ook niet echt haha . Probeer voor ogen te houden dat je heel goed voorbereid bent nu, dat scheelt al meer dan de helft! Succes (en veel plezier) met klussen weer @xylina, ja ik heb een sensor, een apparaatje dat continue je glucosewaarde meet. Ideaal! Hij waarschuwt dus als je waarde te hoog of te laag wordt, je kan de bandbreedte zelf instellen. Omdat ik hypo's niet voel aankomen heb (had, zonder apparaat) ik de neiging om te hoog te blijven zitten om zo maar het risico op een hypo te vermijden. Niet echt ideaal, natuurlijk, zowieso niet, maar met een zwangerschapswens al helemaal niet! Zou knorretje al een mini knorretje in dr armen hebben? Spannend altijd weer...
nou ik de uitslag van de echo was goed, bloeddruk was ook ok 140/75 dus netjes.. wel blijft tie telkens hameren op niet zwanger worden nog ( alsof ik niet weet dat dat slecht is!! pff) ook moet ik van hem nog meer afvallen ( van de 140 op zn zwaarst naar 113 toen ik bij internist begon naar nu 103) dus ik ga me maar in schrijven bij de sportschool om zo binnen nu en 3 maan dnog een kleine 10 kilo ofzo dr af te trainen:S pff zooooo geen zin in hahahahaa.... verder moet ik nu door blijven gaan met mn metformine 500 mg 2x daags en mn glicazide 1 x daags. mn calsiumtabletten en mn vitamine d druppels 1x permaand. en over 3 mnd horen we weer verder:S
Wow Xylina, wat ben je al veel afgevallen! Echt super goed! Ik hoop echt dat het wel heel snel mag! Wel frusterend om weer drie maanden opgeschoven te worden. Ik ben begonnen met temperaturen. Hebben jullie dat wel eens gedaan? Vind het nog wat vaag
Mij lijkt dat tempen niks, maar je moet het doen voor dat je opstaat. Als ik op de comp ben zal ik ff kijken of ik de bescrijving die bij een ander topic staat hier kan plakken voor je.
mijn temperatuur is wel heel constant. Al vier dagen 36,9 Moet wat hoog zijn als ik de omschrijvingen moet geloven.. Nouja, t zal wel. Ik gebruik ook ovulatietesten.. En we hebben goed nieuws. We gaan verhuizen!