Ik kan me bijna niet meer inhouden...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 9 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    OOOOH WAT ERG!
    Ben vanmiddag met mijn vriendje gezellig de stad ingeweest!
    Gelijk maar even gekeken naar de zwangerschapskleding, zwangerschaps BH's en kinderkleertjes om te kijken wat er zoal is....
    Het is allemaal zo leuk, mooi en lief dat ik het bijna gekocht had vanmiddag! Maarjah, ik vind het zelf nog een beetje vroeg om al van alles in te gaan slaan. Ben nog maar net 9 weken zwanger, maar ik moest me écht inhouden!
    Had al 3 verschillende geweldige buikbanden in mijn handen, een leuk tuniekje, zwangerschapsbroek en noem maar op :) Stond zelfs op het punt het te gaan passen :confused:
    Heb het maar weer teruggelegd... Hoewel, een zwangerschapsbroek zoueigenlijk geen overbodige luxe meer zou zijn... :( Heb nu maar even de rits en de knoop losgemaakt omdat het een beetje strak begint te zitten allemaal :)

Ik heb trouwens ook al flink de balen er weer inzitten wat zwangerschaps BH's betreft!!! Ben bij 3 winkels geweest en nergens hadden ze mijn maat!!! Ik heb nu van mijzelf 95e ( :oops: ) en ze stoppen overal bij 90e!
    Iemand hier ervaring mee?? Waar kan ik straks mijn beehaatjes gaan kopen?¿? :(

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    bij livera verkopen ze ook zw. beha's wrsch hebben ze daar meer keuze en anders kunnen ze je vast wel verder helpen.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier ook grr met zwangerschaps bh's!!!
    ik heb van me eigen 70dd... 75 d kan ook nog wel...
    maar in de d cup hebben ze alleen maar 80! tja das wel erg groot...
    Als ik een oplossing ofzo weet! dan hoor je van me!

Verder; als een zwangerschapsbroek lekkerder zit! Waarom hou je jezelf dan tegen? Ik had ze ook met 9wkn aan hooor! zat veeeelllll ekkerder!
    Heerlijk toch meid! Genieten!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

HAHA meid wees gerust. Je bent echt niet te vroeg.
    Ik heb vandaag al zwangerschapsbroek en rokje gekocht.
    Nog niet om andere bh's geweest, al veranderen mijn borsten alwel.
    Mischien moet je eens vragen in de winkels om goede maat bh's, mischien kunnen ze voor je bestellen ?

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, ik heb nog steeds moeite met niet te buiten te gaan aan van alles en nogwat. Ik zou met de BH iig even wachten tot het daadwerkelijk gaat groeien. Bij mij is er nog steeds niks gegroeid van boven, dus ik draag nog steeds mijn eigen BH's.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Ik ben ook bij de Livera geweest... Zelfde probleem :confused:

@Anniek: Ik weet wel dat een zwangerschapsbroek veel lekkerder zou zitten nu, maar ondanks dat ik er heel graag 1 wil hebben, ben ik tóch bang om er 1 te kopen.... Het is nog zo vroeg in de zwangerschap en het spookt continue door mijn hoofd dat er nog van alles mis kan gaan.
    Ik ontneem mezelf de vreugde (en verlossing!) van beter passende kleren om het maar even zo te zeggen :)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nou, weet je wat het vooral is?
    Ondanks dat mijn borsten nog niet gegroeid zijn, merk ik wel dat mijn eigen BH's steeds minder prettig gaan zitten :( Misschien wel omdat ze zo gevoelig/pijnlijk zijn? Misschien is een zwangerschap BH dan wel een uitkomst??? Pff, ik weet het ook allemaal niet meer :)
    Misschien volgende week toch maar een leuke broek kopen dan!!! (heb al een hele mooi gezien en ik ben er helemaal verliefd op!!!)

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Minyaweth: Ik ben geslaagd in Nieuwegein, bij de Livera. Ik heb maat 95E merk Dorina. Tis een voedingsbeha, en zit heel lekker. Toen ik er was hebben ze ook van maat 100E. Ze Kunnen ook bestellen hoor als ze niks in huis hebben. Success meid!! Ik haat BH shoppen, maar daar slaag ik altijd.

9. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Ik heb mijn meegroei bh gekocht bij Lincherie,ze hadden direct mijn maat,de mevrouw die daar werkt heeft goed geholpen ,want ik zou mijn eigen maat doen.Zij zei tegen mij doe maar een cup groter want ze groeien toch nog,en inderdaad 1 cup gegroeid ,ik heb nu 90 F. Ze waren niet goedkoop (€55,- p.st.) maar wel goed,ik ze de hele zwangerschap al aan.

10. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi hoi, ik heb toevallig bij hunkermoller zwangerschaps bh's gehaald en ik heb er een in F gekocht en ze hadden zelfs tot H en bij prenatal ook dan moet je bv maat F t/m H nemen...
    ik heb zelf een maat D maar nu ook al naar F gegaan.... hoop dat dat groeien een beetje afneemt, hihi want ben niet zo groot en ben vrij tenger.. zometeen val ik om :)
    Liefs Lisje

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Daphne schreef:

"Ik zou met de BH iig even wachten tot het daadwerkelijk gaat groeien. Bij mij is er nog steeds niks gegroeid van boven, dus ik draag nog steeds mijn eigen BH's."

Daarover kan ik zeggen (en deze informatie heb ik van een drie-avondse cursus over borstvoeding) dat het heel belangrijk is om een goede bh te dragen, zelfs al in het begin van je zwangerschap. In je borsten gebeurt enorm veel, ze bereiden zich voor op het geven van borstvoeding. Die keuze maakt iedereen natuurlijk zelf, maar als een bh knelt kunnen nu al kanaaltjes verstopt raken. Je moet een bh hebben die beter ondersteunt dan normaal. Ik kocht de eerste met 10 weken en het was een enorme opluchting, eindelijk een bh die genoeg steun gaf en niet knelde ! Dus ... zou toch maar eens gaan shoppen voor eentje !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina