Wat klink je super sterk! Ik ben blij dat je een goed gesprek hebt gehad bij het Fiom, ik heb daar destijds ook veel aan gehad. Blijf bij je gevoel, het zal een pittig gesprek worden vanavond.
Ik heb veel respect voor je en ik denk dat je de goede beslissing maakt! Je partner zegt wel een kindje houden beslis je samen, maar een kindje niet houden beslis je toch ook samen? Dus als hij zijn zin doordrijft dan zou hij dus ook, in theorie, "jouw leven verpesten". Het is een moeilijke situatie en zijn poging tot emotionele chantage slaat nergens op, maar heeft wel enig effect merk ik. Denk dat het gesprek bij de fiom wel heel goed is geweest en ik lees zeker hele sterke argumenten. Volg je hart en jij kan dit denk ik heel goed ook alleen. Hij heeft altijd nog keuze. En als hij echt 100% zeker geen kinderen meer wilde dan had hij simpelweg geen sex moeten hebben terwijl hij wist dat het risico altijd bestond.
Wat heb je het goed omschreven. En wat ben ik opgelucht om te lezen dat je jezelf op de eerste plaats zet. Het is wat je zegt, als hij kiest om weg te gaan, is het voor jou moeilijk maar wel duidelijk dat hij niet de liefde van je leven is. Heel veel sterkte!
Goed te horen dat een gesprek heeft geholpen, in dit soort gevallen is een neutrale derde partij heel fijn. Omdat je dan de kans krijgt echt te kijken hoe en wat je wil etc. Ben blij dat het je geholpen heeft. Succes met het gesprek straks en sterkte!
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad die je heeft geholpen bij het maken van een keuze. Ik vind je partner een egoïstisch persoon. Lijkt totaal geen rekening te houden met ook jou gevoelens en laat je gewoon in de steek door niet bereidwillig te zijn mee te gaan naar gesprekken en de rest! je bent sterk en denk maar aan het hummeltje dat volop aan het groeien is in je buik
Ik ben ook benieuwd waar je woont (eventueel pb als je het niet openbaar wil vertellen). Misschien dat ik iets voor je kan betekenen, mocht je partner je echt verlaten hierom. Succes met het vertellen van je keuze straks!
Super!!!! Al ken ik je niet...Ik ben trots op je. Het zal idd een pittig gesprek worden met je partner maar je kan het! Laat je niet door hem of zijn woorden intimideren. Als jij besluit dat je dit kindje wilt houden laat je dan door niks en niemand afschrikken. Net wat de anderen hier zeggen. .misschien wil je vertellen in welke provincie je woont..er zijn vast dames hier (inclusief ikke) die je willen helpen.
Hai! Heb een beetje mee gelezen.... ik vind het een dapper besluit van je! En je hebt groot gelijk ook... het is een verantwoordlijkheid van jullie samen en niet alleen de jouwe! Beetje simpel om het zo af te schuiven op jou! Meid ik kan alleen maar zeggen.. respect en heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben gehad.
Wat goed dat je een besluit hebt durven nemen, ik ben erg benieuwd hoe het besluit is gevallen bij je partner. Blijf ongeacht zijn reactie maar dichtbij jezelf en je beslissing. Al hoop ik dat hij inziet hoe belangrijk het is dat hij jou en jullie kindje van waarde schat en niet aan beiden voorbij gaat vanwege praktische of materialistische redenen. Ik wens je al het goeds en veel sterkte!
Ik heb een beetje meegelezen. En wil even zeggen dat ik je een dappere en sterke vrouw vind. Vanaf berichtje 1 voelde ik tussen de regels door dat het niet was wat je wilde, en ben erg blij te lezen dat ze je goed bij het fiom hebben kunnen helpen. Ik wens je veel kracht toe, want de weg en het gesprek met je partner zal niet de makkelijkste weg zijn. En hoop dat je mét je 3e kindje zielsgelukkig zal worden
Goed van je dat je voor jezelf kiest! Het zal een zware periode worden maar ik verwacht dat je er sterker uitkomt! Zet hem op!
Wat goed te lezen dat je gesprek bij het Fiom zo verhelderend was! Emotionele manipulatie is echt niet goed, heb het meegemaakt met een ex. Hoop echt dat je aan jouw gevoel kunt vasthouden en je je niet laat beïnvloeden door je partner. Jij moet ermee leven! Ben ook benieuwd hoe het is afgelopen..
Ik sluit me bij de rest aan , heel goed dat je zelf stappen hebt ondernomen en bent gaan praten met het fiom zodat je meer inzicht krijgt. Hopenlijk is het gesprek met je man goed gegaan, al was het maar dat hij inziet dat jouw mening in deze ook telt.
Wat dapper van je dat je toch voor je kindje kiest. Ik hoop dat je partner uiteindelijk wat bekoeld en je gewoon steunt in de zwangerschap. Veel sterkte iig!
Bedankt meiden. Ik heb hem er nog niet over gesproken maar zal jullie op de hoogte houden wanneer ik dat heb gedaan. Bedankt voor het meeleven daar heb ik veel aan.