Fijn dat het goed gekomen is. Misschien was het angst. Fijn dat je bij je man kan blijven. En jullie een hecht gezinnetje kunnen vormen en samen genieten van de zwangerschap.
Ah dat vind ik echt fijn om te lezen! Hij had dus gewoon even tijd nodig. Goed dat je door hebt gezet!! En nu lekker genieten Voel je je verder wel goed?
Ik voel me heel goed eigelijk. ik ben niet echt meer zo misselijk en vermoeid. Denk omdat het tweede trimester eraan komt en kwaaltjes afnemen. Ik heb wel ontzettende last van pijnlijke borsten het voelt heel hard aan van binnen en af en toe buikpijn ( waarschijnlijk door het groeien van de baarmoeder) maar bij deze zwangerschap heb ik tot nu toe veel minder last dan bij de andere twee
Net je hele verhaal gelezen. Van het nare begin tot het mooie einde. Wat ontzettend goed dat je al die tijd bij jezelf gebleven bent. En het gelukkig niet al weg hebt laten halen. Zeker nu je man bijgedraaid is. Kennelijk is je man niet zo'n enorme prater, maar het lijkt mij heel goed om het hier achteraf toch nog eens over te hebben. Jij was al bijna zover om je spullen te pakken en bij hem weg te gaan. Dat is iets wat je ook nog wel een plekje moet geven. Nu hangt er volgens mij nog best wel wat tussen jullie in de lucht. Ik wens jullie wel heel veel geluk en vreugde tijdens deze zwangerschap en met jullie derde kindje. Ik ga er ook maar even van uit dat jouw man een stuk leuker is dan hoe hij hier naar voren gekomen is door jouw verhalen ingegeven door woede, onmacht, hormonen, verdriet en andere negatieve emoties.
Jeetje, in een eerder bericht geef je aan bang om egoïstisch te zijn.. Maar als ik even heel kort en bot mag zijn...wat een egoïstische hork van een man lijk je te hebben. Wat je inmiddels ook gedaan hebt..of nog niet, heel veel sterkte en wijsheid gewenst!
Sorry, op een of andere manier kon ik de latere berichten pas later lezen..niet echt meer van toepassing..geniet ervan!