He meiden, Vandaag een duidelijke positieve test gehad! Blij! Zit vandaag op dag 40 van cyclus. Vorige was 36. Hoe bereken ik hoe lang ik zwanger ben? Niet laatste dag van menstruatie denk ik aangezien m'n cyclus lang is. Heb een innestelingsbloeding gehad op 30.4. Aan de hand daarvan berekenen? En hoe dan? ☺️
Het word wel berekend hoor aan de hand van je laatste menstruatie .. Maar ik ben nu 13 weken zwanger en al 2x vooruit gezet.. Het is ook een richtdatum denk ik maar zo.. 😄 En ....... Heeeeeel erg gefeliciteerd !! 😋
Vanaf menstruatie is nietaltij reëel omdat de periode na ovulatie als max rond de 14 ligt. Ik wist mijn ovulatiedatum en hoe lang ik daarna ongesteld moest worden. Als je dat weet dan zit je redelijk goed. Bij de vk houden ze het in eerste instantie wel aan dus dan moet je je geen zorgen maken als je teruggezet wordt. Bij mij scheelde het 1,5 week en kwam het met 1 dag verschil wat ik zelf uitgerekend had
Gefeliciteerd!!! ik had ook een langere cyclus en heb de eerste positieve test gehad na cyclusdag 40 dacht ik. Ik heb er 4 weken afgetrokken en ben zo gaan rekenen. Mijn tempkaartje was geen pijl op te trekken maar vorige eisprongen zaten 2 weken voordat ik ongesteld werd. Bij de termijnecho (9 weken?) meten ze de baby en dan zeggen ze hoe ver dat is, ookal wijkt het een week af van je eigen berekening. Als ik mijn eerste dag van mijn laatste cyclus had genomen had ik iig goed gezeten, vreemd genoeg
Ik heb nu m'n banner gemaakt met 5 dagen na m'n laatste menstruatie. Haha. Plus dat dan m'n uitgerekende datum op de verjaardag van m'n opa is. Die is overleden toen ik zwanger was van m'n zoontje. Dus vind het een mooie datum. Sentimenteel he?! Bedankt voor jullie reactie!
2 weken na je ovulatie = 4 weken zwanger Ik zou voor nu 36 dagen aanhouden dus ong 4 weken en 4 dagen zwanger