met hoeveel weken hebben jullie kraamzorg aan gevraagd? ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger weet niet met hoeveel weken ik kraamzorg moet aanvragen liefs raymoont
Mij werd geadviseerd om voor 14wk dit te regelen. Zodoende kan het kraambureau er rekening mee houden. Ik ga in juni bevallen en als ik overtijd loop, kan het precies in de zomervakantie vallen, dus dat weten ze heel graag ruim van te voren. Maar euh... je hebt nog even tijd hoor. Zelf heb ik de 12 wk echo afgewacht. Gefeliciteerd trouwens!
Denk dat ik zoeen weekje of 9 zwanger was van de eerste. Het ging gewoon via internet, wat het wat minder persoonlijk maakte zodat ik niet echt geconfronteerd werd met het feit dat het nog zo pril was. Dat vond ik wel fijn, anders had ik tot na de termijn echo gewacht denk ik met 11+4.
met 5 weken! en was net op tijd! ik wilde per se een kraamzorg die zzp-er is en via via haar gekregen ze is enorm goed en neemt 1 bevalling per maand. Daarom dus maar als je kraamzorg via organisatie ga aanvragen dan kan het ook later.
Ergens in week 15 heb ik het via internet aangevraagd. Kreeg netjes de bevestiging, die ik toen moest ondertekenen en opsturen. Als het goed is word ik nu rond week 30 gebeld en komen ze langs
Eerste aanvraag was rond de 16 weken. Heb pas geswitcht van organisatie. Ben nu 27 weken en dat was ook ok
Ik heb het met 11 weken gedaan, maar hoorde steeds maar niks. Met 20 weken nog snel aangemeld bij de Menzis kraamzorg servicelijn en die hebben het toen alsnog geregeld met het kraambureau. Dus zelfs met 20 weken was het geen probleem.
In de brief van unive stond dat als je het na 20 weken doet je niet mag rekenen om de gewone aatal uren miss omdat ze het dan niet meer goed in kunnen plannen?