zwanger en douchen *zucht*

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Vraag me af waarom je het dan niet een keertje overslaat, je hoeft toch niet perse drie, of twee keer per dag te douchen? Dat kan je dan weer lekker gaan doen als je niet meer zwanger bent, dan nog zou ik niet weten waarom zo vaak, maar goed dat is ieder voorzich!

En over dat scheren, nou ik kan het al een tijdje niet meer zien van onderen en ik vind het wel best zo, ik hou het wel wat bij, maar het kan me een stuk minder schelen moet ik zeggen, als die buik niet meer in de weg zit dan ga ik weer aan de slag (benen en oksels hou ik wel bij)!

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Heerlijk douchen.....,maar dat scheren daar heb ik ook niet meer zoveel zin in. Wordt ook een beetje flauw als ik te lang douche.

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaghiuhekeh c&$&$*&#@^! :confused: :confused:

dus je mag na de bevalling zes weken niet in bad? :confused:
    heb ik dat!
    dan hebben we eindelijk de badkamer klaar! met een bad! kan ik er niet in :cry: :(

trouwens dan ben ik gelukkig niet de enige die scheren een rot klus vind!
    vooral daar beneden want dat kan ik niet meer zien! :oops: :oops:
    en ik haat het als daar een hele bos zit brrrrr maar zoeken naar een oplossing
    geloof ook niet dat er hars te krijgen is voor daar?

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nou dat is wel heel veel 2 of 3 x per dag zeg...wat zul jij een hoge energierekenig hebben! Ik ga meestal gewoon om de dag en de andere dag was ik me dan gewoon.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hars? voor daar beneden? wejoooow....

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat bestaat zeker wel, hars voor bikinilijn. Scheelt stoppeltjes maar no way dat je mij zo gek krijgt. Gewoon vriendlief heel schattig aankijken ....

Ik douch al tijden gewoon zittend op de vloer. Gelukkig hebben we geen cabine maar een hele ruime douch. Water aan, zitten en je spoelt behoorlijk schoon.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Je hebt toch ook ontharingscreme?
    Ik gebruikte die van 'veet' wel eens. Je smeert de boel goed in, en dan zit er zo'n plastic spateltje bij, waarmee je het na een paar minuten weer er af kan schrapen. De haren komen dan mee.

Ik denk dat ik dat zelf ook maar ga kopen, want op de gok een streepje scheren, is niet makkelijk. Volgens mij zit ie al hartstikke scheef.. :|

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Toen ik zwanger was ging ik altijd in de douchebak zitten, in de douche staan was me te vermoeiend haha

9. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ik was nooit zo'n douche of badfan (om de dag ofzo), maar sinds ik zwanger ben vind ik het juist heeeerlijk! dat warme water op mn zere rug.. lekkerrr.. ik krijg er helemaal zin in! mn benen scheren doe ik zelf, maar daar beneden doet hubbie het altijd :oops: vindt ie een leuk ritueel, is lekker makkelijk voor mij en het resultaat is gewoon dubbel zo goed dan als ik het doe! dus daar zaol wel gewoon mee doorgaan, ook als ik echt een dikke buik krijg..

10. Niet meer actief

ach ja ik hou van lekker fris en ik vindt een douche dan wel de ideale manier om op te frissen

maar idd als het voor jou om de dag werkt PRIMA toch!

11. Niet meer actief

hahaha lekker voor me man als mijn benen als schuurpapier gaan voelen

en mijn * en oksels moeten ook altijd zo glad als een vis zijn :oops:

12. Niet meer actief

bij mij hadden ze mij voor mijn huwelijks nacht helemaal behandeld met hars dus ook daar beneden en dames DAT IS NIET PRETTIG, maar ja dat hadden jullie ook wel geraden :oops: pffff wat kan een mens pijn hebben zeg

13. Powergirlie

Powergirlie Actief lid

26 jan 2006
    104
    0
    0
    Ik douche altijd 2 keer per dag. Heerlijk smorgens als je opstaat. (ongedouched de deur uit ik vind het niet 'fris'.)
    Idem savonds heerlijk om fris in bed te stappen.

Scheren is wel een drama aan het worden. Beetje op gevoel en dan een check in de spiegel. :)

14. Sidessa

Sidessa Lid

31 okt 2006
    94
    0
    0
    Maasmechelen
    Ik zou het scheren aan de partner overlaten, dat doe ik ook. Ben nogal erop gesteld dat alles glad is en vandaar dat mijn partner die taak nu heeft overgenomen. Daarbij is het ook een ideaal intiem moment

15. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Als je er geen zin in hebt waarom ga je dan 2 keer per dag.

16. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    ik douche ook 2x per dag, s'morgens een kattewasje om wakker te worden en savonds de rest. mijn manneke scheert me.
    Vind tie helemaal niet erg, :D
    vind ik ook wat hygieniser voor de bevalling.
    ( makkelijker schoon te houden )

17. kimmie4

kimmie4 Lid

11 apr 2006
    31
    0
    0
    ik ga gewoon samen met me vriend onder de doche heerlijk en meschien klink het raar maar ik kan niet echt meer over me buik kijken dus scheert hij mijn ik vind het ook een rot klus vandaar

liefs kimmie

18. missyb

missyb Niet meer actief

ja tjee wat vaak 3 x of 2x per dag, ik douche om de dag al is het soms ook wel om de 2 dagen hihi.

19. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    voordat ik zwanger was ging ik, om de dag douchen maar nu vind ik het heerlijk om elke ochtend onder de warme straal te staan.
    Het scheren is inderdaad een probleem, kan dus niet meer over me buik kijken, en heb me vriend gevraagd of ie me even wilde helpen, hij kreeg toch een brede glimlach, ja moet ik dat echt doen?, ja als je wilt. Hij vind het helemaal top haha :)

patricia

Deel Deze Pagina