Hoi dames, Op 24 oktober heb ik 10000 pregnyl gespoten. Nu heb ik vanochtend een kruidvat test gedaan om te kijken hoe het zat met pregnyl. Ik hebbde kruidvat 2v5 gebruikt en zag een streepje binnen de tijd maar wel met turen zeg maar. Nu denk ik dat het nog van pregnyl is maar twijfel of dat nu nog zichtbaar zou zijn op test? We hebben afgelopen zaterdag 2 embryo's teruggeplaatst gekregen. Groetjes Kirsten
Denk nog pregnyl hoor 5000 is er met 7-10 dg uit dus 10000 langer en je bent net 6 dg na tp nog vroeg zou maandag nog is doen als die donkere is als vandaag is het geen pregnyl ik testen 7 dg na tp al positief van 1 cryo maar had maar 5000 pregnyl zet je test er is op hier dat ik kan zien
Ik gebruikte ovitrelle en geen pregnyl maar t doet in principe hetzelfde. Ik deed vaak doortesten als t er bijna uit was dan kon ik me vast voorbereiden op eventuele teleurstelling. Maar het beste advies is natuurlijk maandag testen en nog even geduld hebben 😏😏😏😏
Pregnyl 10.000 eenheden kan ongeveer 14 dagen in je lichaam aanwezig zijn. Dus het zou nog van de Pregnyl kunnen zijn helaas....
Ja klopt maar dag dat het halveerde en dan kruidvat alleen reageerd boven de 10? Was ik maar gewoon iemand die keurig kon wachten tot de testdatum maar het is nu ook onze allerlaatste poging dus de hoop is enorm 😊
ik had op zondag 22 mei pregnyl 10000 gespoten s avonds ik had op vrijdag 5 juni nog een tuurstreepje op de kv2 en uit bloedtesten was mijn hcg waarde toen 3. dat 12 dagen na pregnyl spuiten.
Ben ook zo een vroegtest-verslaafde... Bij mij blijft Pregnyl/ovitrelle altijd wel tot 13/14 dagen in mijn lichaam, dus dat is heel irritant... De testjes zouden als het raak is, nu langzaam kunnen gaan ophalen... Spannend hoor!
Ziet er goed uit hoor! Ik had gewoon tot 14 dagen een redelijk duidelijke test met ovitrelle, maar sinds vandaag weer omowit. IVF 1 mislukt...
Hij is donkerder, maar die andere zijn al opgedroogd. Ik vind de test van nu net zo'n kleur hebben als de verse test van gisteren en dus niet donkerder. Edit... wacht... heb beide foto's bijgesneden en hij lijkt idd donkerder! Ik duim dat hij over enkele dagen van het scherm afspat!!
Thanx allemaal! K blijf gewoon nog een aantal dagen doortesten. Donderdag mag ik officieel vanuit ziekenhuis testen dus pas dan kan ik echt blij zijn.
Wederom een testje gedaan, vanochtend schrok ik even daar hij lichter was maar had gisteren veel gedronken dus vanmiddag even op oeuw getest, testje op de foto is van zojuist 😊