Zwanger en dromen! wat dromen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphnegracia, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Mijn schoonouders hebben hele mooie en vooral hele dure, nieuwe stoeltjes gekocht. Ik droomde dat ik erin zat en dat mijn vliezen braken, haha! Stoeltje naar de maan. Schoonmoeder woest!

Toen ik het haar vertelde moest ze heel erg lachen en zei ze dat ze het een eer zou vinden. Ik mag dus nog steeds in die mooie stoeltjes zitten :D

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Deze zwangerschap nog niet gedroomd over het geslacht.
    Vorige zwangerschap riep ik heel hard dat ik een meisje kreeg, maar doomde steeds over jongens... Bij de 20 Wkn echo bleek het ook echt een jongen te zijn

3. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Mijn vriend heeft de nacht voor de geslachtsbepaling gedroomd over een ... en het is ook een ... :p
    Ik droom zelf héél raar. Deze nacht gedroomd dat mijn neefje mijn buik aan het platduwen was en ik maar om hulp roepen, wakker geworden met een harde buik :)

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik droom de laatste tijd vooral over sex! In het begin heel veel over het zwanger zijn gedroomd, vooral rare dingen, maar nu heb ik dat niet echt meer.

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    mn libido is hoog.. en in mn dromen ook!

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik droom over mijn opa. Hij is 4 jaar geleden overleden na een heeel lang ziektebed.
    Ik droom dan over de opa van vroeger en hij verteld hoe ik als meisje was. Dat mijm vriend een top papa wordt en dat we het goed doen saampjes.
    Em dat de kindjes die we zijn kwijtgeraakt (beide 14 wekeb) bij hem zijn.

Hij is het enihe familielid die al is overleden. Mis hem.. Was echt mijn opa. Had een hele speciale band met hem.

7. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Wauw wat mooi misschien is het wel een teken van hem zelf.. ik geloof daar wel in !

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Pff ik ben wel blij dat ik niet de enige ben met die moord- en doodslag dromen zeg. In de eerste weken van de zwangerschap droomde ik meerdere keren dat ik zelf de moordenaar was. Dan moest iemand dood, zonder duidelijke reden, en probeerde ik dat op allerlei manieren. Maar altijd stonden ze dan na een paar seconden weer op, bijna als een soort zombies. En dan kwamen ze achter me aan, en dan moest ik hen wel weer aanvallen. Ik heb mensen proberen te verdrinken, van een trap te gooien, hun hoofd in te slaan.... pff en nog meer, de rest ben ik gelukkig vergeten :(.
    De laatste weken is het meer dat anderen elkaar vermoorden en ik daar als omstander aanwezig ben, en dan ook bedreigd wordt of moet verschuilen, of zoiets.
    Overigens is de laatste dergelijke droom al weer even geleden, dus hopelijk is het nu voorbij!

9. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Pfff...Blij dt dit topic er is...Ik dacht dat het aan mij lag...

Droom hele erge dingen..Vannacht zat hamas achter me aan, En ik zie toestellen neerstorten in de achtertuin. Ik keek het journaal vlak voor het slapengaan...ben snikkend wakker geworden...Was er even beroerd van.
    Droomde eergister dat de baby er te vroeg uitkwam en dat die operationeel weer zou worden terug gestopt.
    En ook veel sex dromen...Die niet altijd over mn eigen man gaan maar vreemden.
    Tja die hormonen he?

Deel Deze Pagina