hallo dames, allemaal fijne dagen gehad, hier gaat het zwaar verrot, ik heb een vraagje, ik ben zo verkouden en goed ziek, heb al 3 dagen dat ik geen eten of drinken binnen kan houden, voel me zwaar verrot, en zwaar benauwd, kan niet eens normaal ademhalen, Goed voor het stoppen met roken heb al sinds gister geen sigaret meer aangeraakt, wat vinden jullie moet ik even contact opnemen met huisarts en vragen wat ik moet doen nu ik al 3 dagen geen eten of drinken binnen kan houden?/ ik weet het ff niet meer me bekken zijn ook weer sucks zit weer vol aan de pijnstilling wordt er echt helemaal scheit van grrrr liefs joanita
he hoi, wat balen dat je zo ziek bent zeg. een paar dagen zonder eten is nog niet zo heel erg, maar een aantal dagen zonder drinken dat is minder. je kunt altijd je verloskundige bellen en het voorleggen. dan ben je in ieder geval gerust gesteld. hoop dat je je snel beter voelt groetjes myla
Hoi, Ik ben het met Myla eens, als je 3 dagen niet kan drinken kan je beter even overleggen met de verloskundige. Rot voor je dat je zo ziek bent, beterschap!
je moet echt blijven drinken anders raak je uit gedroogt. ik ben ook alweer sinds 2 dagen aan het kwakkelen hoor heb nu maar weer een neus spay gehaald zodat ik in ieder geval normaal kan ademhalen
anders moet je voor de zekerheid even ORS halen bij de apotheek en dat spul drinken (voorkomt uitdroging) eten zou ik niet zo belangrijk vinden, drinken echter wel. Ja van het roken dan zeg ik "blijf nog maar even goed ziek dan" maar das gemeen he (weet ik ook wel) maar wel een goede manier Ik zou voor de zekerheid wel even je arts of VK bellen just in case.. (better safe than sorry)
Dit heb ik wekenlang gehad. Blijf idd drinken, ook al komt het er weer uit er blijft altijd wel wat binnen. Pas op voor uitdrogen. Je VK kan daar zo een testje op doen, dus bel als dit zo aanhoudt.
mijn zus kon ook niet drinken maar die zoog op ijsblokjes en dat ging wel. krijg je toch wat binnen. sterkte
hi joanita .. weet niet of jij manderijnen heb al geprobeerd? maar je hoor vaker dat manderijnen binnen blijven en dat heeft dus ook vocht..
Hmm, was daar misschien wat eerder mee gestopt Ja, ja, de eeuwige discussie Ik zou maandag maar even naar de huisarts gaan.
nou dames, zijn we weer, heb van huisartsenpost zetpillen gehad, maar tot die tijd nog niet gebraakt dus moet eerlijk zeggen geloof dat 1 zetpil al geholpen heeft. oet ook eerlijk zeggen heb elke keer blijven eten, en moet zeggen nu gaat het wel weer, misselijkheid is er nog steeds maar kan me eten en drinken binnen hoouden, bedankt dames deze mag dicht! liefs joa