Maandag hebben we onze eerste echo gehad. Heel erg vroeg in de zwangerschap maar deze afspraak bij de gyn stond al gepland voordat ik zwanger was dus vandaar. Er was al hartactiviteit te zien, maar de vruchtzak zag er wat onregelmatig uit. Wie heeft dit ook gehad?
Ik heb het niet gehazd, maar heeft de gyn niet gezegd wat het inhoudt, anders zou ik het even aan hem vragen of even aan de vk op het forum.
Hoe bedoel je onregelmatig? Dat het niet helemaal rond was ofzo? Heeft de gyn hier specifiek een opmerking over gemaakt? Bij ons was de vruchtzak een soort van boontje of niervorm en ik heb ook andere vormen voorbij zien komen. Maar zolang de gyn het goed vind, is het goed.
Ja hij was inderdaad niet helemaal rond. Het hoefde op zich niks te betekenen zei de gyn maar ze wist in dit vroege stadium niet hoe het er verder uit ging zien. Nu zag er op zich alles zo uit zoals het zou moeten er was zelfs al wat hartactie te zien. Er waren ook wel eens vrouwen waarbij een soort bloeduitstorting te zien was en dat had ook niks te betekenen zei ze. Ik ben gewoon onzeker door mijn miskraam, alle moeite die we hebben moeten doen om zwanger te raken en ik heb door mijn schildklierafwijking ook nog eens een verhoogde kans op miskramen.