Ik wil na de bevalling heel graag borstvoeding gaan geven maar ik wil voor de zekerheid (stel dat het niet lukt) toch vast wat in huis halen voor de flesvoeding... wat kan ik dan het beste kopen? Zie zoveel verschillende staan in de winkel en weet me er geen raad mee, misschien ook te ongeduldig om rustig te kijken Wie kan mij helpen?! Liefs Nelleke
Hoi, ik zou dat overleggen met je kraamhulp. Die weten vaak wat de beste voeding is. Het ligt ook een beetje aan je kleintje denk ik. Mijn kleintje wil trouwens ook niet aan de borst, maar ik doe het nu kolven en dan via de fles aan haar geven. Werkt ook perfect
als je hier de vraag aan de gynecelogen stelt krijg je het andwoordt geef maar de friso voeding geven ze hier trouwens ook in het ziekenhuis maar ja ik denk dat ze er allemaal wel/anders over denken
Oh kijk aan dat zou ook nog een oplossing kunnen zijn Cathie, vind het toch wel belangrijk dat onze frummel die antistoffen binnen krijgt i.v.m. allergieën enz. mja als het niet anders is... Groetjes Nelleke
Kanellie, Laten we voorop stellen dat alle merken die in nederland verkocht worden aan alle eisen voldoen om verkocht te worden en dus allemaal goed zijn en elke fabriek die kunstvoeding maakt probeert borstvoeding na te maken, maar namaken kunnen ze het gewoon weg niet ! Ik zou zelf gaan voor een hypoallergene melk aangezien je zelf al aangeeft dat je borstvoeding wil gaan geven ivm allergieen! En natuurlijk ga je eerst zelf kolven (liefst met een ziekenhuiskolf of gehuurde dubbelzijdige kolf van de thuiszorgwinkel) als er iets is dat je productie niet op gang komt of dat de kleine niet kan drinken bij je, die melk die je kolft kan je dan veel beter aan de kleine geven dan de kunstvoeding. Ook niet zomaar aan beginnen maar zou eerst overleggen met een lk! Je kan bij de apotheek kleine proefzakjes bestellen van bijv Nutrilon HA kunstvoeding, hier kan je dan een aantal voedingen mee maken mocht het nodig zijn! Anders koop je gewoon een 'groot' pak, das ook prima natuurlijk, zo duur is het nou ook weer niet ! En kies dan bijv een merk dat bij jullie in de buurt bij verschillende winkels verkrijgbaar is. Cathie, Lekker ongevraagd advies, maar heb je al contact gehad met een lk? Om te proberen de kleine aan de borst te krijgen? Dat zou toch fijner zijn neem ik aan dan full time kolven. Hoewel dat natuurlijk wel een super prestatie is!