Ik heb vandaag een vroege echo gehad ivm mijn eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Deze echo was niet geruststellend. Het vruchtje bevond zich helemaal rechts boven in de bm bij de eileider. Nu konden ze niet met zekerheid zeggen of dat hij is in bm zat of ook deels in de eileider. Ze moest ook nog een ander echoscopiste na laten kijken. Die kwam er ook niet uit. Naderhand een gesprek gehad met de Gynaecoloog. Die er ook niet veel zinnigs over wist te zeggen. Kom volgende week maar terug. Dan is het gegroeid en dan kunnen we het beter zien. Maar het is wel heel gevaarlijk omdat er meer schade kan ontstaan als het wel mis gaat. Omdat er ook grote bloedvaten lopen. Ik zit nu helemaal in de zenuwen. Iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring, maar jeetje wat spannend! Veel sterkte en hoop op goed nieuws! Luister goed naar je lichaam! Als je iets niet vertrouwd niet afwachten maar meteen bellen!🍀🍀🍀
Ik heb wel een goede ervaring! Bij mij was tot 6 weken amper te zien of het wel of niet goed was. Mijn HCG steeg ongelooflijk snel en ik had enorme krampaanvallen, dus de verdenking op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was groot. Ook lag het vruchtje dus helemaal bovenin in een hoekje, en het was de vraag of het nou in de baarmoeder zat of net erbuiten. Met 6.3 was het al beter te zien en met 7.3 werd bevestigd dat het erin zat!
Jeetje wat vervelend die onzekerheid!!! Hopp voor je dat je snel goed nieuws krijgt. En idd wat al eerder werd geschreven. Als jd het niet vertrouwd bellen!
Bedankt voor de reacties en LW85 Bedankt voor jou verhaal dat doet me goed! Zal proberen niet veel te stressen maar of dat lukt...
O wat naar die onzekerheid Zeker na je eerdere ervaring Duim voor je dat t goed zit! Sterkte met afwachten!