Zwanger en een handicap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door 19flower86, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vind het ook niet verstandig dat ze eerst zwanger zijn en het dan weg laten halen maar komaan, wat jij zegt vind ik nu wel erg grof hoor, dat lijkt me nergens voor nodig!

2. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Amam, serieus? 2 berichten vanuit jouw profiel, en beiden alleen afkatberichten? Ga je ergens in een hoekje zitten schamen!
    Zit jij in deze situatie? Nee? Bemoei je dan met je eigen zaken! Sorry. Ben aardig klaar met alle dames die anderen afzeiken!!!

Ja, veel dames willen niets liever dan een kind en het lukt keer naar keer niet. Ja, dat is heel vervelend. Zit ook in die situatie.
    Mag je het vervelend vinden dat iemand ervoor kiest zijn kindje, om wat voor reden dan ook, niet te behouden? Zeker. Maar kijk verder dan je neus lang is voordat je jouw mening openbaar maakt!

In deze situatie kon het niet anders. TP was niet in staat dit kindje te voldragen. En net als alle andere dames op dit forum, heeft ook zij het recht om haar hart hier uit te storten!

Zo...dat was mijn zegje voor vandaag

3. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg dit niet omdat ik een hele discussie wil aangaan maar ik geloof niet dat je helemaal het besef hebt van wat je woorden aanrichten bij een ander. Als je niet normaal kan doen tegen je medemens reageer dan aub niet. Het is jammer dat je dit zelf niet inziet.

veel succes in je verdere leven meid.

4. amam

amam Lid

10 mrt 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bewust zwanger raken terwijl dit sterk was afgeraden en dan de baby weg laten halen komt bij mij over alsof het om niks gaat.
    Vooral als je het woordje het gebruikt.
    ze is niet geestelijk gehandicapt en is volledig voorbij gegaan aan haar arts.
    Om dit te voorkomen in de toekomst kan ze zich toch beter laten stereliseren.

5. amam

amam Lid

10 mrt 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben je het kwijt?
    Goed zo ;)

6. Irisistible

11 nov 2014
    46
    0
    6
    persoonlijk begeleider lvg
    Breda
    Beste topicstarter,

Allereerst veel sterkte met je verlies en deze draai in je toekomstplannen. Ik ben hier niet om over je gemaakte keuzes te oordelen. Dat is m.i. noch aan mij, noch aan anderen. Ieder verhaal is hier immers uniek.

Ik wil je wel adviseren hier ook met je moeder over te praten. Het is misschien even lastig voor te stellen omdat ze opgelucht is maar bekijk het eens van haar kant.. jij bent haar kind. Voor wie ze het beste voor heeft ga ik even van uit. Jouw pijn zien lijden niet wetende wat te verwachten zal haar vast enorm zwaar gevallen zijn ook. Daarnaast is het lastig om te reageren op zo'n gebeurtenis.
    Niet dat mensen je niet willen steunen, ze weten er alleen vaak de woorden niet voor.
    Mocht je het niet los kunnen laten en je alleen voelen dan raad ik je aan om met een psycholoog te praten. Naast wat je meegemaakt hebt zul je ook je toekomst plannen bij moeten stellen.

Ik wens je veel succes.

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Idd...

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Omdat de ingreep al heeft plaatsgevonden doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina