Ja snap ik. Ik had hetzelfde maar heb het gelukkig een beetje los kunnen laten. Ik ben tot nu toe al 10 kilo aangekomen maar pas nog steeds de maat waar ik mee begonnen ben dat stelt mij iig wat gerust
Komt goed hoor @Mayflower! Zelfde maat bestellen en straks ben jij ook prachtig rond en lekker TROTS zijn (oké moet ik me ook even overheen zetten)...
Ik hoop het. Binnenkort lekker shoppen en eind januari beginnen met de baby spullen zoeken en kopen haha. Wat heb ik daar zin in. Als die spullen uitzoeken baby kamer etc. Zijn jullie al begonnen met de babykamer? Of is de baby kamer al helemaal ready? Ga volgende week de eerste zw broek balen whoopwhoop haha
Ik ga na onze 20weken echo kijken voor wiegje, commode en wandplankje. Baby komt bij ons op de slaapkamer in het begin vanwege de bv.. Dus hoef niet veel op te knappen zeg maar. Misschien een leuke muur sticker ofzo..
Heerlijk vast oriënteren en uitzoeken! Bij de eerste tijd lang rond gekeken en uitgezocht en vergeleken en enorme wishlist gemaakt en toen rond de 24/26 weken samen met vriend en zus alles gehaald. Super leuk. Nu staat pas net bedje en zo in elkaar want we zijn dit jaar verhuisd en mega druk aan het verbouwen dus nog weinig tijd voor gehad. 2 tips: de commode Hemnes van de Ikea (de grote) IDEAAL!!! En als Co sleeper de Troll, heel fijn wiegje en kan mooi hoog als je een hoog bed hebt.
Dankje! Weet niet of wij die kwijt kunnen erbij op de slaapkamer. Moet ik even opmeten. Hij is wel erg leuk!
Ja en je kan bij Ikea talloze andere greepjes kiezen. Hij is er ook een maat kleiner. Google maar eens op hemnes en babykamer (of Pinterest). Scheelt een bom geld ook met babywinkel. Dochter wordt in februari 3 en past er nog steeds gemakkelijk op.
Ik zou proberen om zoveel mogelijk kleding te kopen die goed zit op het moment dat je het past. Klinkt vaag dit xD maar ik heb met 5 weken de eerste twee positie-flodderbroeken gekocht omdat mijn baarmoeder teveel zin had om te groeien. Die zaten toen strak (te strak maar het was ook heet en ze kostten geen drol.) en die heb ik in de kast gelegd. Rond de 8 weken heb ik een broek gekocht in een maat groter dan ik voor de zwangerschap droeg, zat best okay. En toen begon het spugen en niets meer lusten, haha. Nu zit ik dus met 3 broeken en een rok ‘op de groei’, die veel te groot zijn xD opeens paste ik weer in de maat 42 van mijn vorige zwangerschap en die andere broeken zijn 44 en 46. Over een tijdje pas ik ze vast wel, maar nu heb ik er niks aan.
Inderdaad, ik heb 1 broek en rokje in mijn eigen maat gekocht en die zitten nog steeds prima. Want er zit natuurlijk rek in.. En 2 broeken op de groei en die zijn nog steeds veelste groot. Dus ik zou echt de maat kopen die je gewoon nu draagt.
Ik heb een beetje meegelezen, zelf ook maat 44/46. Ik heb 2 broeken van Love2wait van de pluscollectie en deze zitten echt heerlijk! Kost wel wat, maar broeken vond ik erg moeilijk. Ben 1.67 dus dat maakt het niet zo makkelijk haha. Echt een aanrader! Ik ben nu een kleine kilo aangekomen. Probeer er ook echt op te letten, soms heb je van die dagen. En bij mij is ook nog weinig te zien. Bovenkant heeft ook meer bolling. Ook zo een B buik. Voordeel is wel dat die buik nog even niet in de weg zit! Al heb ik wel sinds vorige week last van mn onderrug, maar goed hoort er allemaal bij.
1 kilo maar bij gekomen! Mag ik even jaloers zijn,!! Ik moet morgen wegen maar heb zo'n feeling dag er wel een kilo is aangekomen Hahah (Heb een beetje foute trek) patat met kaas.... Als heb ik het tot nu maat 2 x gegeten als ik er aan denk krijg ik al honger hahaha. Kan je die broeken gewoon online bestellen? Of is het een winkel
Deze week gaat het qua eten erg slecht bij mij hoor, dus het zal ondertussen wel meer zijn. Maar ik begrijp je jaloezie en ik duim voor je dat het mee valt straks. Ook online zijn deze broeken te koop en verschillende winkels. https://www.wehkamp.nl/love2wait-plussize-positie-skinny-jeans-dames-16032713/?cc=C21&sc=ABL&kac=ABL&PrI=3&PI=0&Nrpp=24&View=Grid&NavState=%2F_%2FN-17dlZmc9&Ns=D Zelf ben ik van het fysiek shoppen. Ik hen maat 36-34 (46 Nederlands maat) ik verwacht dat ik tot einde zwangerschap zeker in kan groeien. Lengtemaat is helaas allemaal 34 maar goed omslaan of zelf even inkorten.
Hebben we allemaal he an die heerlijke slechte eet momenten moehababa. Ik ben toch ook meer van het fysiek shoppen hoor dan weet ik teminste dat het goed zit Hahah alleen zijn de broeken bij mij altijd te lang ben 171 zou denken dat ok de normale broek pas maar heb korte pootjes, thanks mams haha ik ga zo zeker even kijken daar ben benieuwd
Bij mijn 1e zwangerschap had ik maatje 46, woog ik 99 kilo en kwam ik totaal zo'n 10 kilo aan. Op dit moment heb ik maatje 48 en weeg ik 108 kilo en net zwanger van de tweede. Alleen tijdens echo's kreeg ik bij mijn eerste zwangerschap wel eens rotopmerkingen van de persoon die mij onderzocht, waarvoor ik nu weer bang ben, dus ik heb bij mijn aanmeldingsformulier van de VK maar direct gemeld dat ik hier niet weer op zit te wachten Gelukkig woon ik nu ergens anders, dus wie weet tref ik iemand die begaand is.
Wat vervelend dat er opmerkingen over werden gemaakt. Mijn vk is met gewicht meer laks haha. Ik kwam 40 kilo aan en er werd niks gezegd. Maar door de gene die de combi test deed en in t ziekenhuis wel. Nu zwanger van nummer 2 en begonnen op 100 kilo.nu toch helaas al weer 102 kilo. Maar ben ook goed ziek waardoor ik nauwelijks in beweging kom. En ik wel moet eten anders word ik zo misselijk.day ik.ga overgeven ughh haha. Ik vind het heel goed van je dat je het heb aangegeven! Heb bij deze ook aan geven dat ik heel erg veel moeite heb met mijn gewicht ik wil in mijn hoofd niet aankomen ... Maar is al gebeurt daardoor wil ik dan weer niet eten.. Heel dom.. Maar dan word ik zo misselijk dag ik wel.moey eten maar eer dan gelijk te veel en verkeerd omdat ik dan weer daarvoor niet genoeg heb gegeten. Ik heb nu maatje 44 a 46.. Maar waar ik soms ook zo moe N word is dat er bij ons vrouwen met een maatje meer gelijk met de nek word aangekeken als je nog meer aan komt dan de gebruikelijke "9 tot 12 kilo" .. Maar als een vrouw die gewoon een normaal postuur heeft en zei zou bijvoorbeeld 20 of 30 kilo aankomen dan is dat op dr hoort bij de zwangerschap... terwijl als wij dat doen is het ja je eet gewoon te veel of dat is wel meer dan baby aankomen.. kan spreken uit ervaring.. Maar bij elke vk zijn ze anders. Ik heb het geluk dat die van mij heel vriendelijk zijn en ook als je plus size ben moedige ze je juist aan om gewoon goed te blijven wegen en goed eten en niks met je ben de zwaar blahblah. (Hun zeggen iedere vrouw is anders en iedere vrouw komt anders aan. Het gaat er om dat je gezond bezig blijft. En genoeg vitamine binnen krijg en je baby een fijne plek heeft om goed te groeien.) En ik.ratel weer door haha. En natuurlijk GEFELICITEERD!! weet je al waneer je mag langs komen bij de vk
Ja bizar he! Ik kan het ook totaal niet uitstaan. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dus een veel platter buikje, maar woog ik maar 9 kilo minder als nu. Nu heb ik het buikje nog van mijn vorige zwangerschap dus ik zet me idd alvast schrap voor de eventuele opmerkingen. Mijn vader maakte ook zo;n rare snauw een keer. Toen ik vertelde dat ik langs het ziekenhuis moest voor zwangerschapssuiker wist hij het wel zeker! Door mijn overgewicht moest ik het wel hebben! Het kon niet anders. Wat voelde het heerlijk om hem te kunnen vertellen dat ik het niet had. HEEERLIJK! Nog geen idee wanneer ik naar de VK mag, a.s. woensdag eerst langs bij de dokter vanwege medisch verleden maar heb me vandaag wel alvast aangemeld bij de VK en ook direct bij Moeders voor Moeders. Heb ik dat alvast gehad en kan ik wachten tot zij met een terug koppeling komen!