Ik heb geen maillot kunnen vinden bij de Hema. Daar is de grootste maat panty 48-52 en ik had voor mijn zwangerschap al maat 48-50 dus ik vrees dat dat niet lekker gaat zitten op mijn buik. Ik zal het helaas nog even moeten uitzingen.
Ik had even gegoogled maar inderdaad lastig te vinden.. Ik had ook die maat van de Hema en die zitten ook al niet lekker meer. Er bestaan wel positie leggings maar geen maillots helaas.
Ik bestelde 3 jaar geleden Maat 50/52 bij bonprix. Leggings en die zaten perfect aan me einde van mr zwangerschap.
Ha meiden, ik kom me ook melden Hier ook zwanger met flink overgewicht. Ik heb er alleen nog nooit commentaar over gehoord... gelukkig! Ik loop ook gewoon bij de vk, en ga pas met 36weken over naar de gyn, maar dat heeft niets met mijn gewicht te maken, maar met mijn keizersnee die ik heb gehad. Ik heb verder ook nooit complicaties gehad, een prima bloeddruk, en geen gekke suikergehaltes. Al met al dus gewoon gezonde zwangerschappen. Het hoeft dus echt helemaal niets te zeggen en kan ook gewoon gaan zoals anders. Heb zelfs mij mn eerste echo en echo bij mn miskraam gewoon uitwendige echo’s gehad! Daar dacht ik wel dat ik ivm mijn buik wel inwendig zou krijgen, maar neehoor, was niks aan de hand
Voor de eerste echo’s ligt het er ook maar net aan hoe de baarmoeder ligt. Bij de eerste 2 droeg ik erg naar buiten en toen waren de echo’s makkelijk. Dit kleintje lag erg diep, het duurde ook lang voor mijn buik ging groeien. Het lukte wel, maar het beeld was slechter dan bij de eerste 2.
Mijn baarmoeder ligt gekanteld. Dus helaas moeten de ze voorlopig inwendig. Ik heb zelf ook bij de eerste een keizersnede gehad maar ben benieuwd of ik nu dan sneller onder de gyn ga komen. Bij de eerste zei de gyn wel ik wil jou met 30 weken in het zieke huis hebben lopen ivm met dat je zoveel aankomt. En door de grote van me zoontje en de hoeveelheid vocht die ik vast hield. Maar ben benieuwd of dat überhaupt zou gaan gebeuren. En gezellig dat jullie mee komen kletsen dames
Hoi dames, Hier ook iemand met overgewicht. Maar heel eerlijk, mijn vk maalt er niet om zolang mn bloeddruk goed is en ik me goed voel. Ik word niet gewogen bij hun en ik weeg mezelf ook niet. Ik eet normaal altijd koolhydraat arm en was heel lekker bezig met afvallen voor ik zwanger raakte. Maar ik strijd al sinds mn 10e tegen de kilos dus heb zoiets van.. tijdens de zwangerschap probeer ik op te letten maar ga ik zeker niet moeilijk doen om een paar kgs. Mijn zwangerschapskleding koop ik bij bon prix. Het is betaalbaar en zit heerlijk en dus grote maten. Je kan heel specifiek zoeken op grote maten zwangerschapskleding dus ik zou zeggen kijk er eens naar. Ik loop bij de vk terwijl mijn bmi wel hoog is. Ik hoef niet over naar de gyn. Heb wel groei echos gehad en extra onderzoek voor suiker maar alles is goed. Mn vk zei zelfs dat ze met mij een thuis bevalling aan zou durven als het moest. Jammer altijd die vooroordelen. Ik weet heus wel dat het niet gezond is hoor maar ik heb oprecht nergens last van. Ja ik ga geen kms meer wandelen zoals ik voor de zwangerschap deed maar dat komt wel weer als ik bevallen ben. Afvallen doe ik wel weer als ik me over een tijdje weer fit voel. De feestdagen komen er natuurlijk ook nog aan.
Hoi lieve meiden Vanaf waneer beginnen of beginnen jullie een buikje te tonen. Hier nu 4 weken en 3 dagen en voel me net een opgeblazen pad je ziet nog niks maar ik voel me echt zo opgeblazen. Ik heb een hangbuikje door extreem veel snel aankomen een keizersmede en natuurlijk weer afvallen. Ze noemen het ook wel een een schortje. Maar bij 12 weken met me zoobgjr had ik al echt een buik ben benieuwd wat deze brengt haha
Ik koop mijn kleding ook bij bon prix! Goed betaalbaar en ook leuke kleding. Verder vandaag 20 weken zwanger en voel me nog steeds top. Gister t babykamertje geverfd en ledikantje in elkaar gezet en dan merk ik toch wel dat ik iets rustiger aan moet doen aan het einde van de dag hihi. Buik is nog niet per se rond, maar is wel een stuk naar voren gekomen. Bekenden zien het ook echt wel
Ooe Oohh de babykamer dat is zo leuk heb hier al zin om te beginnen haha. Maar moet nog even wachten van me zelf. Ja dan ineens einde van de dag ben je gesloopt hhaha
Ik draag nu ongeveer een week positiebroeken omdat ik mijn knopen niet meer goed dicht kreeg. Ik begin nu een klein buikje te krijgen.. Is soms nog lastig te onderscheiden van vetjes Hahaha..
Avonds moeten me broeken uit haha. Dan raak ik zo lekker opgeblazen. En voor de gene waarvan dit de 2de 3de 4de etc zwangerschap is merken jullie dat je buik sneller naar voren klopt? Of is hier geen verschil in?
Is mijn tweede zwangerschap, maar de eerste is alweer 11 jaar geleden dus weet niet zo goed meer toen..
Hier was mn buik wel eerder zichtbaar dan bij de eerste terwijl ik nu meer woog dan toen. Met 10 weken had ik wel al een positie broek aan. Wat een verademing haha
Als ik mijn gewone kleding draag valt het niet gelijk op dat ik zwanger ben. Ik zie er deze keer gewoon dikker uit dan normaal. Vorige zwangerschap zag je het met 20 weken goed. Tijdens die zwangerschap is mijn onderbuik flink uitgerekt waardoor ik nu nog een flap onder mijn buik heb
hi meiden, ik klets ook graag mee. 10 weken zwanger van de 4e en pff dat zie je wel sneller hoor ! ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geobsedeerd ben door mn gewicht. ben ik het afgelopen anderhalf jaar ruim 12 kilo aangekomen van 60 naar 72 terwijl ik eigenlijk altijd tussen de 58 en 60 heb gewogen. dit maakt me dus enorm onzeker en ben echt wel bang om in de zwangerschap 20kg aan te komen. ik ben bij de eerste 2 rond de 20 kg aangekomen (allebei meiden) en bij de laatste (jongetje) wat minder, kilootje of 15. het idee dat ik straks over de 90kg zou kunnen wegen is ronduit angstaanjagend voor me.
Heb ik hier ook. Soort schortje. Mede door enorme gewicht toename en door de keizersnede dus benieuwd hoe me buik gaat worden