Zwanger en een maatje meer

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mayflower, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Zaten jij en @Deedee91 niet bij de laatste lootjes groep begin 2016?
     
  2. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ik heb tijdens me eerste zwangerschap niet echt kwaaltjes gehad. Behalve dat ik met 26 weken ineens uit het niets achteruit ging. De een op de andere dag draaide alles had geen evenwicht meer me ogen gingen alle kanten op kom ze niet stil houden. Zwaar overgeven. 2 dagen zo door gebracht. Huisarts assistente vond het niet ernstig. Zei kunnen we niks aan doen neem maar een pilletje. Dag erna zag ik bij de spoedeisende hulp met alle toeters en bellen. En opgenomen voor andere halve week Dus is het gek dat ik nu gewoon stiekem hoop op de normale kwaaltjes ?
     
  3. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Ik kan het mij niet meer herinneren, ik ben zo slecht in namen. Het zou natuurlijk kunnen. Goed geheugen heb jij dan :p
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    @Mayflower Ik moest op den duur insuline spuiten en natuurlijk op een dieet. Op zich goed te doen hoor. Ik ben ingeleid op een gegeven moment, ze dachten dat ze 4.5 zou zijn maar het was maar 3.5 kg.Helaas moest dochter na de geboorte direct weg bij mij want haar suiker was enorm laag. Ze heeft 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met infuus en sonde. Nu heeft ze er niks aan overgehouden gelukkig.

    Hopelijk voor jou dit keer normale stomme vervelende kwaaltjes.

    @laurazoey Wat fijn dat je geen diabetes hebt. Klopt hoor er waren ook veel slanke dames maar toch als je dik bent en dat krijgt denken mensen gelijk dt het daar aan ligt.

    @kleineM Nou dat hoop ik dan nu maar ook. Ik hoorde van zonnestralen dat wij in een zelfde groepje zaten in 2016, ik herinner mij niks meer maar het is ook al een tijd terug haha.

    ik ben vanmiddag enorm geschrokken. Ik had opeens bloedverlies, wel oud bloed geen helder rood bloed maar toch schrok ik enorm. De verloskundige gaf aan dat het door de innesteling kwam en dat het hoort zolang het geen rood bloedverlies is. Ik ken het niet van mijn dochter dus ik schrok enorm. Ik moet wel al weken enorm hoesten met enorme hoestbuien dus hoop dat er een adertje is gesprongen ofzo.
     
  5. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ojee dat is even schrikken zeg:eek:
    Nu alles weer goed ?
     
  6. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Vraagje lieve dames heb en jullie in het begin van de zwangerschap ook erge pijnlijke steken gehad? Ik herken het niet van me voorgaande zwangerschap. Heb last van me rug erg stijf. En aan de linker kant voelt het alsof er wat vast zit of verdraaid het is heel erg pijnlijk vandaag nog wel even getest ( voelde me onzeker) lijnen zijn donker en verscheen eigenlijk gelijk weer niet of dat wat zeg. Maar man man man wat ben ik toch onzeker zeg zucht*:oops::(:(
     
  7. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Ik wel.. Soms echt zo pijnlijk dat ik even moest gaan zitten en uitpuffen.
    Ging bij mij rond 8 weken weg. Vk zei groei van de baarmoeder..
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Gelukkig nu geen bloed geveegd!

    Ja hoor steken heel normaal. Vooral als ik druk ben geweest.
     
  9. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Woon in brabant maar wat een kreng heb jij gehad dan. En dat je haar dan weer kreeg! Hebben ze dus niet in je dossier gezet.
     
  10. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Nja ik ben iemand die een persoon graag een 2e kans geeft. De mevrouw van baby visie (waarvan ik zei das een kanjer) kent haar wel vam het werk. En die zei al. Ze is echt goed in 20 weken echos maar totaal niet tactisch. Ze gaf me de tip gewoon te melden dat ik haar niey wilde maar ik dacht.. hoe groot is de kans nou en als ik haar heb krijgt ze der kans toch.
    De 2e keer was wel beter hoor. Ze herkende ons volgens mij ook en aangezien ze er op was aangesproken denk ik dat ze echt der best deed ;)
     
    noordbrabant1981 vindt dit leuk.
  11. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    :o: Geeen idee! Zat ik daarbij? Haha zat wel bij de bevallijst maar daar herken ik haar naam niet van, die weet ik nog wel. Maareh.. jij ook dan..? :roflmao::)
     
  12. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ja ik las het ook, kan het me ook niet herinneren... maaaar bedenk me net: oorspronkelijk hoorde ik in maart groepje. Door diabetes en insuline is ze met 37.0 gehaald.

    Ik heb ook paar keer bloedverlies gehad. Ook na heel Erg hard niezen. Kan dus goed!! Maar het is altijd klote.


    @Mayflower dat was ook de laatste keer bij die huisarts neem ik aan?! :eek:
    Die steken herken ik! Groeipijn idd! Er gebeurt nogal wat!

    Hier ook bij eerste zwangerschap een rot mensen bij 20 weken echo die insinueerde dat ik te dik was om t goed te zien. Maar ze lag gewoon verkeerd. Even later ging het prima. :rolleyes:
     
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Jup ik zat er ook bij onder een oude naam :p van Deedee91 weet in het bijna zeker. Ik ben in maart 2016 bevallen.
     
  14. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    :):):)
    Oeh pb dan?:):):) Zat jij ook in bevallijst maart 2016? Ik wel
     
  15. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Gelukkig maar. Ik begon me toch een beetje zorgen te maken gelukkig is het nu weer weg. Maar ik dook echt ineens toen het gebeurde manmanman.

    Ik Heb een klacht ingediend en t ziekenhuis ook. De symptomen kwamen overeen met of een bloedembolie in me hoofd of beroerte. Ze zeiden ook tegen me vriend dat hij wel afscheid moest nemen omdat ze niet wisten of ik de nacht zou door komen. ( ze dachten echt dat het foute boel was helemaal omdat ik er al 3 dagen mee liep) uit eindelijk bleek dat mijn hersendruk veel te hoog was. Dus een punctie gekregen "ruggenprik" om de druk te verminderen. Ook daarmee heb ik geluk gehad de arts vertelde als ik gewoon nog een paar dagen had door gelopen was ik blind geworden door dat de druk op me ogen stond. Kortom ze hebben heel wat op hun dak gekregen daar. En de assistente heb ik ook nooit meer aan de telefoon gehad. De huisarts zelf was laaiend dat ze me niet gewoon had door verbonden en bood ook haar oprechte excuses aan. De huisarts zelf was een echt een top vrouw. Lekker zo'n verhaal zo vroeg


    ,@Deedee91 ik heb bloed verlies gehad echt een plas toen ik naar de wc moest nummer 2 . En een keer met keihard niezen hoor het vaak
     
  16. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Helaas heb ik een miskraam gehad. Ik schrijf dus bij deze niet meer mee. Heel veel geluk allen.
     
  17. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.893
    113
    Vrouw
    Wat erg zeg! Sterke.
     
  18. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Heel veel sterkte!
     
  19. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Oneee heel veel sterkte lieve schat
     
  20. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ach nee wat verdrietig zeg :(
    Veel sterkte
     

Deel Deze Pagina