Zwanger en een maatje meer

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mayflower, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh nee:(:(:( wat jammer! Heel veel sterkte!
     
  2. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Heel veel sterkte! Wat erg! :cry:
     
  3. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte toegewenst :cry:.


    Vraagje. Vanaf waneer hebben jullie vertel dat jullie zwanger waren en of zijn.?
    Ik wil het aan de ene kant al vertellen haha maar hebben afgesproken het pas te vertellen met kerst omdat we dan iedereen zien. En dan 12 weken ben.
     
  4. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ouders en zus na de eerste echo en de rest na 14 weken. Na 3 miskramen had ik er geen zin meer in
     
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik ben er altijd vrij open in geweest. Ook toen het mis ging had ik daar geen spijt van. Doordat er dames op de hoge waren kon ik er ook met hun over praten. (Maar als ik had gewerkt dan had ik het daar pas na het eerste trimester verteld)
     
    Mayflower en kleineM vinden dit leuk.
  6. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Dat is wel een mooie om te vertellen an de eerste echo aan directe familie. Zo iets hadden we zelf ook in gedachten. En wat naar en vervelend van je 3 miskramen dan snap ik zeker heel goed dat je even een tijdje gewacht hebt
     
    kleineM vindt dit leuk.
  7. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Na de tweede echo. Toevallig was dat pas met 11 weken. Bij de eerste met 8 weken.
     
    Mayflower vindt dit leuk.
  8. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Mijn ouders en zus trouwens meteen na positieve test. Wisten dat we al lang bezig waren. Schoonouders niet want kleppen alles door:rolleyes:
     
    Mayflower vindt dit leuk.
  9. noordbrabant1981

    noordbrabant1981 Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Ja ik was ook blij na de miskraam met alle steun. Blij dat mensen al wisten dat ik zwanger was.
     
  10. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Heel veel sterkte! X
     
  11. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nu niet zwanger maar met mijn derde zwangerschap was ik ook zwaar, 95 kilo bij 176 cm, gelukkig nooit nare opmerkingen over gekregen.
    Ik heb wel enorm opgelet met mijn voeding dus niet overmatige eten want daardoor kwam ik mijn vorige twee zwangerschappen veel van aan.
    Ik hanteerde drie hoofdmaaltijden per dag, ontbijt, lunch en diner en daartussen nog iets eten van krackers, fruit en yoghurt, uiteindelijk woog ik ook weer 110 kilo dus gewoon weer 15 kilo aangekomen maar na de bevalling waren er direct al 10 kilo verdwenen want ik hield enorm veel vocht vast.
    Alle dames heel veel succes en trek je vooral niets aan van al die zogenaamde betweters. Jullie zijn mooi zoals jullie zijn.
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  12. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook altijd een gevecht met mijn gewicht, ik word er weleens moedeloos van. Ben een aantal jaren geleden 25 kilo afgevallen maar afgelopen zomer zaten er gewoon weer 8 kilo bij pff, weet natuurlijk wel hoe het komt ;)
    Nu gelukkig weer gemotiveerd en ben er alweer 6 kwijt,
     
    Dotjes en laurazoey vinden dit leuk.
  13. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Knap!!
    Ik vond veel kilos afvallen makkelijker dan die 5 die er aan waren gesluimerd
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  14. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ik heb het gewoon opgegeven haha.
    Ik probeer normaal te eten niet te snoepen en blijven bewegen. Ik heb gelukkig steun van me vriend die me blijft motiveren. Dus ben benieuwd en na de zwangerschap ga ik gewoon weer keihard afvallen!

    En zijn er nog meer dames die ziek zijn nu u?
    Ik hoest hier de longen uit me lijf. Me neus lijkt wel een druppelende waterkraan :roflmao::roflmao: en ben Stont cagerijning hahaha
     
  15. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik ben al bijna 2 kilo bij in 9 weken.
    Shoot me!

    Niet verkouden of griepigerig en heb de hele dag trek in brood en gebak :roflmao:
    Ik eet t ook gewoon, maar blijf wel rond de 2000kcal per dag :o:
     
    Mayflower vindt dit leuk.
  16. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Ik heb trek maar ook weer niet Haha. Ik heb alleen mega veel zin in stamppotten,,:roflmao::roflmao: en ik ben een echte theeleut liefst op ze Engels met melk en suiker. Maar ik vind het me nu toch echt niet lekker smaken. Haha. Heb met me zelf afgesproken me buik mag groot worden maar de rest niet Haha ( geen idee hoe ik dat zelf zou moeten doen ) Heb er natuurlijk niet echt vat op. Maar ik denk dat ik bij me vorige ook echt meer vocht was want ik woog 130 en na 3 weken woog ik 112 n de bevalling. Dus ben benieuwd hHah:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  17. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Hey dames.
    Hoe gaat het met de zwangerschappen.
    Hier gaat het erg slecht. Ik heb volgens mij de buikgriep te pakken hahaha.
    Zit op de wc en hang er over heen.
    Belabberd haha. Heb wel trek maar ik durf het gewoon niet. Was al een paar dagen misselijk en vooral na het eten. Nu vandaag alleen een kopje bouillon en die ging al moeilijk. Grapte een week geleden nog als ik nu wel misselijk word enzo dan eet ik niet zoveel kom ik ook niet aan. Was een grapje tussen mij en me vriend nadat ik zowat 2 repen chocolade had veroberd. Karma is een bitch zeggen ze toch wel een haha. En dan een 3 jarige die dan precies nu alleen maal wil hangen aan je hahah
     
  18. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oeh beterschap @Mayflower het heerst echt volgens mij!
    Hier ook buikpijn maar meer door een draaiende baby die nog alle kanten op wil.
    Ongelofelijk dat ik al 30 weken ben en 7 maand :eek::rolleyes:
    We zijn nog knetterdruk met verbouwen (verhuisd) en mag nog wel eventjes duren.

    Babykamer is eindelijk een beginnetje mee gemaakt, maar eerst moet de keuken af. Merk wel dat ik nu snel minder kan, vooral met bukken en op de grond zitten zit Mn buik echt in de weg (nou ja, de dame die er in zit).
    Vrijdag gewogen en +5,5 kilo.
    Fijne dag allemaal!!!
     
  19. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Je heb er maar druk mee. Ooww 30 weken wat gaat dat hard zeg spannend je mag gaan zetelen op wat fijn zeg:D. Ja zwanger zijn en verhuizen/verbouwen is nogal een opgaven helemaal is je tegen het einde loop haha
    En wat een mooi gewicht 5.5 kilo aankomen
     
    kleineM vindt dit leuk.
  20. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ik zie dat jij ook zwanger bent, hoe ver ben jij eigenlijk?
     

Deel Deze Pagina