Anders even hier rondkijken voor kleding? https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames-zwangerschapskleding
Nou de broeken beginnen wat strakker te zitten nog even en ik moet er aan geloven haha. Ben heel benieuwd of er leuke broeken te vinden zijn 3.5 jaar geleden was er vrij weinig. Teminste wat ik kon vinden liep dus in een legging en een jurkje of lang shirt. Ben ook heel benieuwd hoe me buik gaat groeien aangezien ik toch wel die "flap" heb.
@Mayflower weet niet hoe groot je "flap" is maar hier had ik ook echt wel een flapje na nr 1. Is bij nr 2 heel mooi vol geworden weer
Hij hang nog niet over me vayayay heen haha tis echt zo'n keizersnede schort. Dat stukje buik is ook echt wat uit staat zegmaar de banden die je daar heb hangen ook. Ben heel erg benieuwd. Dat is wel mooi dat die mooi vol is geworden hopelijk word dat bij mij ook zo duimen maar haha
Nou dan denk ik wel dat dat mooi bijtekenen hoor! Zeker als je flinke buik heb straks. Een positiebroek maakt ook een mooie bol hoor als je buik nog beetje kleiner is
Heb hier 5 broeken gescoord op mp maat 48 2 spijkerbroeken voor de komende koude maanden en een 3/4 en witte linnen voor straks. Even wennen haha zwanger in de zomer mijn mannen zijn van februari en maart dus vest en kou tijd haha.
Ja ik heb bij me eerste een giga buik gehad haha begin onderin wel boller te worden maar dat zijn de darmen die lekker bezig zijn haha. Ik heb gisteren nog maatje 44 spijkerbroek gehaald bij de Primark. En maatje 46 voor als ik wat verder ben ik ga namelijk proberen om zelf ook een positie broek te maken. Weet ook niet zo goed wat ik moet halen aangezien ik dus 3 juli en uitgerekend haha. Mijn eerste is van januari
Ik heb het juist andersom.. Was met mijn zoon zwanger in de zomer en kon toen veel jurkjes aan. Nu ben ik zwanger in de winter en lente dus moet nu wel kleding kopen.
Ja maxi dress slim idee. Denk dat ik vanaf januari ga shoppen mits me broeken al eerder niet meer passen Hahah. En zijn hier nog meer dames die ziek zijn? Ik kom maar niet over deze verkoudheid heen. Heb al antibiotica gehad * veilig te gebruiken tijdens zwangerschap * ook 5 dagen xylo neusspray gebruik advies van huisarts vanwege me voorhoofdholte ontsteking. En net klaar en alles begin weer opnieuw. Hoesten als een zeehond verstopte neus benauwd. Toch net maar even 1 spray xylo gebruik. Want ik heb het gewoon zo benauwd. Bahbah. * had al zoutoplossing geprobeerd maar dat deed niks* en me zoontje is ook nog steeds aan het hoesten zo erg dat die gewoon naar adem moet happen. Is gewoon te zielig.. vind het wel eng allemaal toch ook met die medicijnen gebruik pff sorry moest even tegelijk me ei kwijt haha
Wat hebben artsen toch met ja gezond eten he en dan met zo'n blik van volgens mij eet jij lekker veel foute dingen Hahah. Hier trouwens lekker ziek. Heb nu een puf omdat ze een rasp in me longen horen en ik het zo benauwd heb en moet hoesten. Met al die medicijnen in me lichaam hoop dat die kleine het goed maak gelukkig vrijdag een echo. Wie is er meer ziek geweest en vooral in het begin?
Even om te reageren als astmapatiënt, tijdens een zwangerschap is het heel belangrijk goed om goed te kunnen ademen, want als jij benouwd bent heeft de baby het ook benouwd.de puffer die hebt gekregen kan dus ook geen kwaad aangezien die getest moet worden voordat een zwangere die mag gebruiken. Ik mag zelfs bepaalde puffers niet gebruiken zolang ik borstvoeding geef maar ze hebben tot nu toe altijd alternatieven gevonden die wel mogen én ook helpen. Beterschap en hopelijk vrijdag een mooie echo!
Hoi allemaal, Ik sluit me graag aan. Ik ben Joanne, en morgen 18 weken zwanger van ons eerste kindje (afgezien van een eerdere miskraam). Ik heb een bmi van net boven de 30 meen ik. Maatje 44 over het algemeen. Ik ben nu zo'n 1,5 tot 2 kg aangekomen. Had eigenlijk verwacht dat ik snel snel grote omvang zou hebben wat mijn buik betreft, maar helaas is er nog maar heel weinig te zien. Met de juiste outfit zie je wel een buik, maar helaas is die niet rond, aangezien ik een B buik heb. Natuurlijk ben ik hartstikke blij met deze zwangerschap en voelt het ergens ondankbaar om zo te klagen, maar ik wil zo graag showen! Voordeel is dat ik niet op andere plekken aangekomen ben en mezelf er verder dus nog prima uit vindt zien. Iemand hier die ook een B buik heeft? En hoelang duurde het voordat je buik ronder werd? Mijn placenta ligt trouwens voor, dus misschien dat mijn buik daarom nog niet zo zichtbaar is. Al met al ben ik gewoon best onzeker, zeker als anderen zeggen; oh..je ziet er eigenlijk niks van he!
Ja ze heeft me er 1tje geven die je idd mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Is wel even heel vreemd het is zo'n ronde disc ik was alleen iets te laat begonnen met inhaleren haha dus dat pufje poeder voelde heel vreemd op de tong haha.. zo was het me nog niet uitgelegd door de dokter. Mag 4 pufs elke dag heb er al 1 genomen weet Alleen niet hoe snel zo iets zou moeten werken. Hoop echt dag dit de laatste is was ik hoef te nemen. Als het hier niet mee weg gaat en me hoest blijft moet ik per direct terug.
Trouwens even over het aankomen ben tot nu nog niks aangekomen naja paar gram maar dat schommelt haha. Maar vrijdag wegen owjeee.
Hoi hoi Ik neem aan dat je bedoelt een buik uit 2 delen Bij mijn eerste was m'n buik huge..jongste was dus idd ook 2 delen maar met 20 weken was de "deuk" weg. Nu ben ik zwaarder dan toen dus durf niet te zeggen wanneer. Mijn ervaring is wel dat het na de 20 weken een mooie bol word, zeker met de juiste kleding.
Hier ook netjes stabiel. Ter vergelijking met mijn eerste was ik met 9 weken al 11 kilo zwaarder...en met 41 weken 35 kilo zwaarder...dat moet deze keer echt anders! Heb bij de huisarts de afspraak dat ik elke 2 weken daar kom wegen als stok achter de deur voor mezelf. Dus zodra m'n eerste echo goed is gaan doe afspraken ook starten.