Zwanger en een maatje meer

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mayflower, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BethElisa

BethElisa Lid

28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Ja klopt, aan de bovenkant bolt het inmiddels ook wel iets uit maar er zit echt een deuk, niet zo mooi. Ben benieuwd wanneer en óf het weggaat. Met kleding is het enigzins te verhullen maar dan druk ik alles zowat plat haha. Ik ben deze zwangerschap sowieso nog niet opgeblazen geweest door mijn darmen, met de miskraam was dat veel erger. Afwachten dus!

2. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Hoe snel het werkt verschild per puffer, hopelijk voel je je snel beter!

3. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Ja ik.hoop het ook

4. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Je heb ook soort shapeware die je kan dragen ( teminste dat is mij ooit vertelt ) niet het type.dat je normaal zou dragen maar echt voor de zwangerschap. Wel beter dat je niet opgeblazen ben haha hier wel hoor,,:):roflmao:

5. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik heb ook een B buik, wel bmi >40. Nu 24 weken zwanger maar sinds 19 weken begint die B steeds meer een D te worden :p ik denk dat ik over een weel of 3 wel een D heb :p

kleineM vindt dit leuk.
  6. BethElisa

BethElisa Lid

28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Dat is wel een idee, bedankt voor de tip!

7. BethElisa

BethElisa Lid

28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Aaah nou dan hou ik hoop! We gaan het zien

SophieSoHappy vindt dit leuk.
  8. DerbyDame

DerbyDame Lid

12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    Ik ben inmiddels 27 + 6 weken zwanger en nog steeds een bescheiden buikje, ik betwijfel ook of mensen niet denken dat ik gewoon een dikke buik heb. Alhoewel ik wel een bola draag, zo'n lange ketting met een belletje, misschien dat mensen dan eerder denken dat ik zwanger ben :p

Ik herken de "deuk" in mijn buik ook wel, die heb ik nog steeds. Het bovenste deel van mijn buik is ook (vooral 's ochtends) veel voller.. Maar zolang alles goed gaat met de kleine vind ik het prima. Die buik komt vast vanzelf wel!

9. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Bij mij is de bovenste 'helft' ook voller haha :p

10. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    IMG_2887.JPG
    komt goed :D:D:D:D

Zonnestralen vindt dit leuk.
  11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ik zou nog even op de zwangerschapskleding terug komen. Asos heeft wel leuke zwangerschapskleding en het valt goed op maat (je gewone maat als zwangerschapsmaat nemen). Ik vond Yoursclothing ook erg leuk, maar daar kan je niet kosteloos terug sturen als het niet is wat je verwacht en dat kostte me 13 euro naar de UK :eek::eek: Heb t maar gehouden dan.
    Wel superleuke blazer gekocht daar. Ze hebben (bij beide overigens) leuke jersey kleding en dat valt lekker soepel.

Ook een aanrader: de zwangerschapsleggings van de lidl! Ik heb maat 44/46 en die XL passen perfect en geen geld. Er staan ook jurken op voor alle zomer-zwangeren.

12. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    kleineM vindt dit leuk.
  13. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Oeebb dat word snuffelen en kopen hahaha
    Ga daar zeker even kijken!

kleineM vindt dit leuk.
  14. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik koop bij bonprix.. prima te betalen en de maat komt overeen met de maat die ik normaal ook heb. Helaas is lidl voor mij geen optie.. heb maat 48/50 :(

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    ja Bonprix is ook fijn! Koop ik ook vaak! Ik vind hun positiespijkerbroeken fijn zitten én de zwangerschapspyjama's (eigenlijk alle pyjamas van hun)

16. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    thanxxx:oops::oops::oops::o::o:
    was ook een dubbele hang-buik-categorie

17. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Klink bijna slijmerig wat ik zeg maar hoop dat ik ook zo'n buik mag hebben met 32 weken.
    En het is aftellen geblazen voor jou spannend!!

kleineM vindt dit leuk.
  18. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Is het zo dat je met positie kleding je eigen maat moet aanhouden? Ik heb bij de zwangerschap van me zoontje niet echt wat gekocht alleen leggings omdat ik niet wist waar ik moest zoeken en ik ook gewoon schijt onzeker was.

19. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ja ik heb gewoon mijn eigen maat aangehouden :) ik bestelde in het begin gewoon mn eigen maat en een maat groter, zodat ik zeker wist dat íets zou passen.. maar ik kon de grotere terugsturen gelukkig

20. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Oké klinkt beter haha zit niet echt te wachten op groter te gaan als is er weinig aan te doen als dat zo is natuurlijk. Maar meer ene stukje psychisch. Moet nog steeds wennen aan het idee dat ik zwanger ben en ga aankomen ( Al ben ik er heel blij mee!!) Maar schijt 7 kleuren letterlijk en figuurlijk haha:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

kleineM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina