Dames, Korte schets van mij situatie. Er is onlangs pco geconstateerd en ben met clomid 50mg begonnen. En heb 12juni een fm gehad en me ei was 18mm. Gyn vertelde me dat ik in de loop van die week me eisprong zou krijgen. Ik heb ovutesten gebruikt en had de 16e een super posi ovutest en dag erna heel erg licht. We hebben natuurlijk gwn geklust. 22juni heb ik bloedgeprikt op me progesteron. Uiteindelijk gyn mij gebeld en heb een goede eisprong gehad en ik mocht volgens haar de 28e testen. Heb dit ook gedaan met de kruidvat 2voor5 en deze was negatief. Daarna heb ik niet meer getest. Dagen verstreken en tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld. Heb maandag de gyn gebeld en legde haar alles uit, en ik vroeg haar of ik misschien een dag of paardagen voordat ik me bloed op progesteron heb getest een eisprong heb gehad. Ze zei dat dit onmogelijk was omdat me waardes daarvoor te hoog waren aldus de gynaecoloog. Morgen moet ik komen voor nog een urinetest en als die negatief is moet ik bloedprikken. Maar nou vraag ik me af mocht de test negatief zijn. Waarom ben ik dan nog steeeds niet ongesteld...ik snap het echt niet..En vooral omdat ik zeker weer dat k dus een eisprong heb gehad vind ik het zo raar. Heeft iemadn dit wel is meegemaakt...??
Het kan zijn dat je lichaam denkt dat er nog steeds een innesteling plaatsvindt, terwijl dat niet is gelukt en het wel hormonen blijft produceren. Dan is je eisprong gewoon goed gegaan, maar het traject daarna loopt een beetje spaak. Enorm irritant, want je hebt goede hoop, maar een negatieve zwangerschapstest zegt wat anders.. Ik hoop voor je dat dit het niet is, dat het wel raak is, maar het kan wel een oorzaak zijn. Succes!