wat moet ik nou?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door streepje87, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. streepje87

streepje87 Nieuw lid

9 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK heb mij even anoniem aangemeld omdat ik het niet in het openbaar wil doen:(.
    lang verhaal!
    Mijn vriend en ik gaan ongeveer 8 jaar met elkaar altijd gelukkig geweest prachtig zoontje van 8 maanden koophuisje goede baan eigenlijk hebben we alles!
    maar sinds een paar weken doet hij erg vreemd ging vaak weg deed veel aan ze uiterlijk loog veel dit deed hij overins altijd wel.
    via via ben ik erachter gekomen dat hij goede gesprekken had met een ander meisje eigenlijk leek het net of hij echt iets met haar had.
    ik was echt kapot hiervan wat moet ik nou? ik heb gezegd of je kiest haar of mij hier zei hij op dat hij het niet wist:(
    ik een week naar me moeder met de kleine gegaan zodat hij na kon denken over de situatie. na een week terug te zijn zei hij dat hij voor mij ging maar dat hij wilde dat er dingen veranderd in de relatie.
    maar nu? ik vertrouw m totaaaal niet meer hij is nog steeds vaak overwerken maar aan kleine dingen merk ik dat hij daar niet is geweest hij is verschikkelijk veel op zijn telefoon te vinden hij laat nooit zijn telefoon liggen altijd neemt hij die mee de hele dag is hij op zijn whatsapp. gister zei hij dat hij naar een personeels feest ging met een vriend van hem ik vroeg hem waar het was en gaf een andere locatie op dan waar het feest werkelijk was.
    ik ga hier geestelijk helemaal aan onder door huil de hele dag en het idee dat ik hem kwijt raak is echt vreselijk me gezinnetje:(
    wat moet ik nou doen?????? ik weet het echt gewoon niet meer en dit is echt een klein stukje van het verhaal.

kus streepje

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat naar allemaal, kan me je gevoel heel erg goed voorstellen (zelf meegemaakt). Hij zegt voor jullie gekozen te hebben maar dat heeft hij duidelijk niet.
    Ik denk dat jij persoonlijk niet zo heel veel meer kunt doen, behalve jezelf afvragen of je zelf zo wel door wilt gaan.
    Natuurlijk wil je je gezinnetje niet kwijt, maar dat wilt niet zeggen dat je daarbij jezelf maar voorbij moet lopen.
    Ik vraag me trouwens ook af waar je vriend de arrogantie vandaan haalt om van jou te eisen dingen te veranderen in jullie relatie nadat hij zijn heil bij iemand anders heeft gezocht. Ben ook vooral benieuwd hoe hij dit dan voor elkaar zou willen krijgen terwijl hij nog doorgaat met waar ie al die tijd schijnbaar mee bezig is geweest.

Of er idd iets in jullie relatie moet veranderen dat kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar ikzelf vind wel dat híj in deze de 1e stap moet zetten en je duidelijk moet laten merken dat ie ook echt 100% achter zijn woorden staat. Kiest hij echt voor jullie? Prima. Laat hem eerst maar je vertrouwen proberen terug te winnen. Laat hem die 'goede gesprekken' maar met jóu voeren ipv met iemand anders. Laat hem vooral beseffen dat ie in zijn handjes mag knijpen om het feit dat je hem niet meteen de deur hebt gewezen.
    Ik denk dat pas wanneer híj stopt met 'die andere' en eerlijk en oprecht zal zijn naar jou toe, dat jullie dan pas sámen aan jullie relatie kunnen werken.

Blijft hij alsnog doorgaan met liegen en bedriegen dat denk ik echt dat je jezelf af zou moeten vragen of dit nou werkelijk is wat je je van een gezinsleven voorstelt. Of je bereid bent om in een illusie te leven en je zoontje daar in op te laten groeien.

Ikzelf heb er destijds ook heel veel moeite mee gehad en het heeft mij ontzettend veel tijd gekost om het te accepteren, dus ik snap dat ook jij niet over één nacht ijs zult gaan. Maar wat ik je wel mee wil geven is, denk ook aan jezelf! Want je zoontje heeft er niets aan als jij er aan onderdoor gaat.

Heel veel sterkte en mocht je een luisterend oor nodig hebben mag je me altijd pb'en!

3. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    Hoi,

eerst wil ik zeggen dat ik het heel erg voor je vind.
    Maar ga eisen stellen bv. geen 'overwerken' meer 17.00 klaar dan 17.15 thuis. Feestje? en jij bent niet uitgenodigd, dan hij ook niet. En bv wanneer hij slaapt zn telefoon doorspitten en als hij m altijd uit heeft staan s`nachts dan eis je gewoon zn telefoon, zodat je kunt kijken. Mijn vriend is ook vreemd geweest en heeft heel lang geduurd voor ik hem weer vertrouwde, maar bij ons is alles goed gekomen. Ik hoop dat dit bij jullie ook lukt. Zo heb ik het aangepakt misschien niet de beste manier maar je moet iets.

groetjes

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat verschrikkelijk voor je meid :(

Ik zou wel proberen (want zo makkelijk is dat niet als je er midden in zit) om er nog eens goed over te praten, vooral over wat hij nou wil. Want hij heeft nu eigenlijk nog steeds geen keuze gemaakt.

Mocht hij niet kunnen kiezen zou ik er toch mee ophouden. Voor jezelf, maar ook voor je kinderen. Ze zijn nu nog klein maar als ze groter worden zien ze wat papa allemaal doet, en denken ze misschien dat dat allemaal normaal is, met alle gevolgen voor later.

In ieder geval wil ik je veel sterkte wensen!

5. Steppa

Steppa Lid

10 jan 2011
    32
    0
    0
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Arnhem
    Meid wat ongelooflijk naar! Ik zou op je strepen gaan staan, jij zit niet alleen in deze relatie he! Alleen zou ik het persoonlijk niet zo doen als pink99 voorstelt (no offence pink99!), maar ik zou daar helemaal gek van worden. Ik zou mezelf dan teveel focussen op het negatieve en het doel (de relatie weer op de rit krijgen), totaal uit het oog verliezen omdat ik het vertrouwen in hem geen kans geef door hem en mezelf te belemmeren. Tuurlijk mag je grenzen stellen en om uitleg vragen, maar stiekem in zijn telefoon kijken? Waarom niet open en bloot? Als jij uitlegt waarom je dat wil (vertrouwen herstellen en niet om te controleren) en hij heeft niks te verbergen, dan lijkt me dat niet zo'n punt. Hij moet ook begrijpen dat wat hij heeft gedaan jouw vertrouwen in hem heeft geschaad en HIJ degene is die er voor moet zorgen dat jouw vertrouwen wordt hersteld!

Succes en sterkte!

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hai,

Wat in een nare situatie zit je in...

Wat ik je als tip kan geven: Ga naar een relatietherapeut! Bespreek dit soort dingen met een neutraal persoon op neutraal terein.

Succes ermee!

7. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    Wat een k*t situatie waar je nu in zit!
    Ik kan je als enige tip meegeven: behoud je eigenwaarde en trots...voor jezelf en je kindje! Zoals je man nu bezig is daalt je eigenwaarde tot het 0 punt en het is respectloos dat hij jou en jullie kindje dat als partner aan durft te doen!
    Ipv dat jij jullie relatie moet veranderen zal HIJ snel moeten vechten voor zijn vrouw en kind! Persoonlijk zou ik hem direct de deur wijzen (heb dit ook 2 maal meegemaakt) en het maakt je kapot. Ik weet nu: je voelt je gelukkiger met je kindje alleen dan in zo een situatie te blijven 'hangen' en je eigenwaarde kapot te laten maken door je eigen vent...wie denken hij en zij dat ze zijn om zo met jullie om te gaan?! Hopelijk verlies je snel je respect voor hem en zal de stap makkelijker zijn om hem de deur te wijzen...ik zou niet afwachten tot ie jou verlaat...dan voel je je helemaal een nul.

Succes meis, enne...je bent meer waard!

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

helemaal mee eens en supergoed verwoord!! je bent echt meer waard meid;);)

9. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ik maak helaas op dit moment precies het zelfde mee... :( ik heb hem ook voor de zelfde keuze gesteld en hij heeft ook voor ons gekozen... (hij ontkent overigens ook dat hij ooit iets met haar gedaan heeft en ik kan ook niet waar maken dat hij dit wel heeft gedaan) maar helaas heeft hij nog steeds dagelijks contact met haar. Ze is ook een collega van hem dus dat maakt het nog lastiger... :( Ik vind het heel moeilijk om hem te vertrouwen maar ik wil wel dat het goed komt!
    Het ergste was nog dat ik hem er mee geconfronteerd had en we goede gespreken over gehad hadden en dat hij daarna (voor zijn werk) iets bij haar moest ophalen en heel laat thuis was... ik heb hem toen een paar keer gebeld en toen zei hij dat hij op eens een indische rijsttafel voor geschoteld kreeg, terwijl ik de vorige dag in zijn telefoon had gekeken en daar een smsje in stond met de vraag of hij bleef eten... Hier heeft hij dus gewoon over gelogen!!!

Pfff sorry voor het lange verhaal... ik hoop voor je dat alles goed komt en dat jullie er samen uitkomen! Of dat je er alleen, sterker uitkomt!

Ik weet iniedergeval dat wij nog een lange weg te gaan hebben :(

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tja..herkenbare situatie. ook het feit dat hij vindt dat JIJ kennelijk moet veranderen, is voor mij een deja vu.

Natuurlijk wil je je gezinnetje behouden, maar in je eentje vwechten voor je relatie werkt niet. Geloof me, ik heb het geprobeerd.

Eigenlijk is het net zo simpel en moeilijk tegelijk: of hij kiest voor jullie of hij doet dat niet.Want je kunt niet samen met iemand zijn en ondertussen even kijken of het gras ergens anders nog groener is.
    En eigenlijk, maar misschien vind je me dan te cru, vind ikdat JIJ moet kiezen of je zo wilt leven of niet. Want als je jouw geluk van een ander laat afhangen, zul je nooit gelukkig worden.....

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dat heet nou manipulatie. Om te zorgen dat de aandacht van hem afgeleid wordt, richt hij de spotlight op jou zodat jij aan jezelf gaat werken en dus niet meer op hem let.
    Je moet aan hem laten zien dat jij niet met jezelf laat sollen en dat wordt geen leuke tijd voor je.
    Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat.

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ben het hier mee eens.
    Heel verdrietig deze situatie. Klinkt alsof jij wel voor hem kiest maar hij maar half/half voor jullie.

Hij heeft jouw vertrouwen verloren het is ook aan hem om het weer terug te winnen.

sterkte!

Deel Deze Pagina