Gekietel in buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trees, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Sinds twee weken voel ik af en toe kleine plopjes en ik weet zeker dat dit ons beebje is. Nu heb ik sindsdien ook steeds het gevoel alsof er zachtjes met een veertje aan de binnenkant van mijn buik wordt gestreken. Beetje een kriebelend gevoel. Het lijkt wel alsof ik dit steeds vaker en beter voel. Ik ben eigenlijk erg benieuwd of dit ook ons beebje kan zijn of maak ik het nu te romantisch ;)

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Niks te romantisch. Dat is je beebje!

Later gaat dat gekriebel over in echte trapjes enzo.
    Geniet ervan!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Oh echt! Ik hoopte het al. Nu zit ik alweer te huilen van blijdschap :). Hihi die hormonen ook. Ik voelde het net constant en terwijl ik dit type weer.

Wauw wat mooi is dit!

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hihi, jaa, das je beebje! Die plopjes zijn dan het stoten van handjes of voetjes tegen je buikwand.. en dat veertjes gevoel is het schuiven van bijvoorbeeld het hoofdje/ruggetje/billetjes tegen je buikwand. :D Nu volg je me misschien niet.. maar straks herken je de bewegingen en dan weet je precies wat je voelt :)
    Lekker van genieten hoor! Tis zo gezellig, nu voel je écht dat er steeds iemand bij je is :D

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik volg je helemaal. Ook omdat ik je heel graag wil volgen :D. Ik dacht dat je alleen maar plopjes had en dat dit uiteindelijk trapjes zouden worden. De rest had ik nog niet eens over nagedacht.

Het is wel een klein kriebelaartje hier. Wat geweldig is dit!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja dat is je babytje!
    Ik voel het ook steeds..Grappig gevoel..:p

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kan al zo slecht tegen kietelen :p. Achteraf gezien heb ik dit al veel eerder gevoeld, maar ik dacht dat het iets anders was. Geen idee wat ik eigenlijk dacht dat het was!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Dat had ik ook, de eerste echte schop waarvan ik het zeker wist was op 18+3.. maar achteraf voelde ik dat geschuif al 2 weken eerder.. maar dan denk je er niet aan.. dacht dat het mn darmen waren ofzo :p

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat is je kleintje!! Dit voelde ik bij mijn dochter ook!!
    Heerlijk kan niet wachten tot ik dit kindje ga voelen!!!

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dit is je beebje hoor
    lekker van genieten

11. Trees

Trees Niet meer actief

Haha ik voel me nu wel erg dom. Ik maar denken dat ik al weken last had van kietelende ingewanden of zoiets :).

12. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Leuk gevoel he! Geniet er lekker van.

(denkt weemoedig terug aan het gekietel en geplop... nu is het soms net een dol hondje onder een dekbed :D heel die buik heen en weer.)

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mooi gevoel he! :D

Ik wist het bij deze beeb veel sneller zeker, de eerste keer twijfel je toch. Lekker van genieten hoor!

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha ja hier nog 1 die slecht tegen kietelen kan. :p
    Nou nu weet je het dat het al die tijd je babytje is geweest! :D

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o trees! heerlijk he! geniet er lekker van meid!

16. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Lieve Trees,
    Zoals meerdere hier al zeggen; het is inderdaad je beebje,

Geniet er lekker van!

17. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Het gevoel alsof je vlinders in je buik hebt is echt je beebie... Echt leuk zeg :D

Wacht maar tot ze groot is, dan merk je dat je kleine tegen je buikwand aanligt..

Ik heb nu vaak dat er een bult op me buik zit. En voet tegen me zij... en dat doet eigelijk wel zeer... :D

18. Trees

Trees Niet meer actief

Nu ik er op let voel ik het ook heel vaak! Vooral als ik lig of stil zit (gevolg is dat me momenteel als een standbeeld gedraag :D).

Ik geniet er zeker van!

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

volgens mij zijn dat de vinger/teennageltjes die je tegen je baarmoeder aanvoelt bewegen, leuk he?:D

20. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Goh, wat leuk om dit allemaal te lezen zeg! Klinkt allemaal zo gezellig en lief!
    Vandaag voel ik ook voor het eerst allemaal gekietel in m'n buik. Niet constant, maar zo af en toe een periode van een half minuutje of zo. Ik twijfel ook of het onze Uk is.
    Op welke plek in je buik voelden jullie je beebje voor het eerst? Bij mij zit het ongeveer midden tussen m'n navel en m'n schaambot.
    Ben benieuwd of ik het goed voel. Het lijkt me wat vroeg, maar ik heb zoiets als dit nog nooit gevoeld.

Deel Deze Pagina