Zwanger en een peuter

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EdN, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik vind het ook vrij heftig , ben altijd blij als ze gaat slapen en als ik een dagje kan gaan werken :)

Peutertjes zijn echt energievreters

2. Koesje

Koesje Niet meer actief

Heerlijk die herkenbaarheid!
    Deze mama gaat vanmiddag even lekker high tea-en en wat quality time aan zichzelf besteden. Daar ben ik zo aan toe na de afgelopen dagen met een drukke opstandige peuterpuber ;):D

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Als je mama bent krijg je automatisch een stand ingebouwd dat heet : "ik mag niet zeuren want ik wou het zelf"

Nou het is inderdaad loodzwaar.

Hier een zoon uit 2005 en eentje uit 2006, onze dochter is over 4 dagen 11 maand en ikzelf ben nu 32 weken zwanger.

Slapen doe ik 1 uur per nacht, overdag lukt het niet.

De omgeving wil er nog wel eens wat gemakkelijk over denken en praten maar het is echt niet altijd even makkelijk als je al kinderen rond hebt lopen die zich echt niks aantrekken van hoe jij je voelt.

4. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja, de onbezorgde tijd van zwanger zijn van je eerste komt noooit meer terug! Wat een heerlijk verlof was dat! En nu, verlof, wasda?! Ik heb er eentje ven 3 en eentje van 5, de oudste gaat natuurlijk naar school, maar blijft niet over en moet dus 4x heen of weer gebracht worden. De jongste doet geen middagdutje meer en is dus de hele dag lekker actief. Ik ben thuisblijfmoeder, dus heb ze de hele dag om me heen. Heerlijk, al zou een momentje rust soms toch ook best wel fijn zijn.

De tv of de iPad brengt hier gelukkig af en toe wel wat rust.

Deel Deze Pagina