Morgen ben ik 28 weken zwanger en vanaf dan moet ik volgens de regels in paniek raken als ik ons kindje niet dagelijks voel. De afgelopen week was ze juist heel druk, inclusief in punten uitstekende benen en ellebogen enzo. Maar gister heb ik haar denk ik de hele dag niet gevoeld. Ik weet het niet zeker, pas 's middags ben ik erop gaan letten. En vannacht ook niet bewust iets. Ik maak me nu een beetje zorgen. Gelukkig vanavond sowieso al afspraak met VK. Iemand ervaring? Of tips hoe ik haar kan stimuleren te bewegen?
Bij mij helpt plat op mijn rug liggen altijd erg goed. 9 van de 10 keer voel ik hem dan. Hand op mijn buik en er echt even tijd voor nemen. Hopelijk voel je vandaag gewoon wat en is je onrust voorbij
Bij mij helpt het vaak goed om even rustig te gaan liggen, beetje te "prikken" in mijn buik en daarna handen op mn buik en voelen. Soms ligt je kindje met de rug naar jou buik, dan voel je weinig. Bij sommige helpt een warme douche, bij mij gaat de baby daarvan slapen dus dat helpt hier niet.
Ik sta met een half been op de trap om op bed te gaan liggen en voel haar zachtjes schoppen. Argh. Dit wordt zo'n kind dat altijd exact vlak voor het eten thuis is, dat je net bezorgd begint te worden maar er nooit wat is... Ben benieuwd of het inderdaad komt doordat ze met haar rug naar voren ligt.
Fijn! Haha of ze weet het gewoon.. Ik heb wel eens dat ik denk " Hallo, doe je het nog wel?!" En dan krijg ik me toch n schop! En dan heb ik t alleen nog maar gedacht.
Beker warme thee tegen m'n buik houden (met kleding ertussen natuurlijk) werkt hier bijna altijd. Fijn dat ze je weer gerustgesteld heeft
Iets warms drinken of warme douche Bij zoontje lag ik min 3 x per week aan ctg ivm weinig leven voelen . Drama telkens ik elke x ongerust. Nu heb ik n angelsound. Ik voel nu beeb soms paar dagen goed en dan amper. Dan luister ik en hoor de bewegingen luid en duidelijk Inc hartje en dan zal ze wel naar m'n rug trappen...