Dames, Heeft iemand er ervaring mee als je davitamon vanaf je eerste menstruatie dag zou doorslikken ook al ben je paar dgn over tijd. Heeft Davitamon grote invloed op je menstruatie uitblijven of niet? Want ik slik het gewoon door, al vanaf mn eerste menstruatiedag. Mijn gemiddelde cyclus was 28 a 30 dgn dus 7 mei kwam niet en gister moest ik ongi hebben maar het kwam helemaal niks. Vndg test gedaan maar HEEL ERG TE WEINIG urine maar heb gelukkig wat een heel erg kleine urine (ong 2 a 5 ml) opgevangen.. ik dacht eerst ah weer omowit maar als ik goed moet zien ja er stond heel erg erg erg erg te te te licht streepje op maar ik heb toch wel echt twijfels.. Help mij met nuttigere informatie please
davitamon zijn vitamine capsules. ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat deze een bepaalde uitwerking hebben op je cyclus zoals bijvoorbeeld tarwekiemolie. je moet het ook elke dag slikken, ook tijdens menstruatie e.d. omdat je dan de goede vitamine binnen krijgt voor de zwangerschap zoals foliumzuur. het wordt aangeraden om foliumzuur of een vitamine capsule vanaf de dag dat je stopt met de pil te gaan nemen.. als het echt verschil zou maken voor de cyclus zouden veel vrouwen denk ik wel flink balen dat je het uberhaupt moet slikken. ik denk dan eerder dat je gewoon een uitschieter hebt in je cyclus en je eisprong misschien later is geweest. temp je of doe je ovulatietesten? dan zou je natuurlijk wel precies weten wanneer je eisprong was. stond het streepje er binnen de afleestijd? dan zou ik over 2 dagen weer een test doen om te kijken of hij da duidelijker is. succes
@Lisa1987, bedankt voor je reaktie. Ehmm mn cyclus is nooit later dan 30 dgn. vndg is t precies 31 dgn. En het was wel binnen afleestijd heel erg vaag te zien. Ik slik gwn door want ben al begonnen met capsuls inslikken nadat ik die dag ongesteld werd (3 april). Ik heb wel vaag syptomonen zoals slecht slapen, in de vroege ochtenden al klaar wakker, afgelopen nacht had ik al bijna vijf uur wakker gelegd omdat mijn lichaam niet mee wilde werken en maagzuur...
Toen ik begon met Davitamon werd mijn cyclus van steeds een paar dagen verschil (26 dgn tot max 32 dagen) keurig netjes 28 dagen.. en dit is ruim een jaar lang (tot ik zwanger werd) zo gebleven.
Hier sinds pilstop vitamines gebruikt. Wel wat gewisseld in meeken, maar nooit wat gemerkt qua cyclus. Helemaal stabiel was die bij mij toch niet. Varieerde van 24 tot 29 dagen. Heb 1x een uitschieter van 32 gehad. Kan toch wel ooit. Ik zou een paar dagen afwachten en nog eens testen als je san nog niet ongesteld bent.
Ik merkte geen verschil bij het slikken van de davitamon multivit in mijn cyclus. Bij de etos pillen hoor ik dit weleens.
Ahh zoo bedankt in iedere geval . Echter met alle onzekerheid ben ik nog steeds overtijd. vdng wel een beetje heftige buikkramp (k denk door ontlasting *sorry* van mn smerige woordje). ik dacht dat het wel binnen vier dagen doorzet maar ik heb t niet gevoeld of opgespoord of ik menstruseer.. hmmm ik ben morgen vier dagen overtijd.. heb t vndg hele dag niet als zwanger gevoeld, ook niet als menstruatie... normaal gesproken voelde ik menstruatie bijna aankomen als ik iets aan mn vagina ruik wanneer ik na toilet ga.. maar deze maand is wel anders dan voorheen
Ben vndg bij huisarts langs geweest. Inmiddels vier dagen overtijd. Ik vroeg t om bloedonderzoek maar dat heb ik mijn zin niet gekregen en volgens haar moest ik nog een paar dagem als ik een week over tijd ben opnieuw test doen als het negatief is dan mag ik weer terugkomen voor bloedonderzoek. Vandaag hele dag nergens last van behalve hoofdpijn en moeheid.