Hoi, Gister nacht begon rond 01.00 uur de hevig zeurende pijn in mijn boven rug, ik draai alle kant op in bed maar de pijn wilt maar niet weg gaan. Ik ben gaan lopen maar voel de pijn nog steeds het is een zeurend pijn en verdwijnt seconde weer en komt weer terug. Ik heb tot 02.00 uur heel erg last van gekregen maar daarna werd het minder zijn hier meiden die er ook last van hebben? groetjes, ANGEL24
Hoi, Ik weet niet of je er veel aan hebt maar ik heb ook een hevige zeurende pijn alleen dan meer in mn onderrug wat soms wel doorloopt naar mijn bovenrug.Ook trekt het bij mij door naar mn buik,erg vervelend. Ook s'nachts slaap ik slechter door de pijn. Misschien kun je contact opnemen met de fysio of cesartherapeute,moet je daar wel zin en tijd voor hebben. Ik zelf loop bij de cesartherapeute.
wen er maar aan, je krijgt nog veel meer kwaaltjes ik herken het, zal wel te maken hebben met indalen, je bekken die verweken, je banden enzovoorts..
even opletten hoor meiden!!! schijnt dat veel zwangere vrouwen last krijgen van galstenen... ik heb er nu last van.. komt s,nachts op als hevige pijn hoog in de rug en trekt door naar hoog in de buik.... met aan de rechterkant het pijnlijkst.. en dat het komt en gaat... dat zou inderdaad stuwing in de galbuis kunnen zijn echt even in de gaten houden hoor!! gr Jose
ik dacht ook aan galstenen, maar meer omdat je "alle kanten opdraait in bed" ik weet niet hoe hevig het is, maar een galsteenaanval is behoorlijk pijnlijk.