Ik slik altijd netjes de pil, maar nu krijg ik steeds meer het idee dat ik toch zwanger ben! Het begon vorige week met buikkrampen in de onderbuik op verschillende plekken, steken in linker lies, zere borsten, hoofdpijn en bruine afscheiding 2 dagen. Dit alles verder heb ik tot nu toe nog steeds! Nu heb ik vandaag weer beetje bruine afscheiding. Donderdag moet ik weer ongesteld worden. Is het mogelijk dat ik zwanger kan zijn?! Ik moet er de hele tijd aan denken en wordt gek van onzekerheid! ik hoop snel op reatie!
Tja, het is niet onmogelijk.. zwanger raken tijdens de pil kan.. en symptomen kunnen duiden op zwangerschap (maar ook op menstruatie).Als ik jou was zou ik morgenvroeg ff een testje kopen/doen. Dan weet je het zeker, anders zit je nog een dag of wat in spanning.. xx Lintje
Hoi hoi Wie weet t? ik heb sinds een aantal dagen buikpijn en rozige afscheiding moe puistjes wisselend humeur. Voor 2 jaar terug heb ik een abortus gedaan en wil t niet nog een x doen terwijl mijn eerste ex vriend mij terug wil en ben nu misschien wel zwanger van een andere jonge waar ik zeer gelukkig mee was helaas maandag hebben we besloten om er een punt achter te zetten en dan zul je zien dat ik nog zwanger ben ook dan sta ik er alleen voor. Zou ik zwanger zijn? Heb al een test gedaan en niks aan de hand ff afw88 kijk na t weekend wel weer.
@Paardengek, dat rozeverlies kan ook een teken zijn van een naderende menstruatie.Het kan zijn dat het nu wat langer duurt totdat het helemaal doorzet,doordat je je toch druk maakt over ofdat je zwanger bent! @Simone82, die symptomen had ik maandelijks toen ik aan de pil was,dus dat wil niet persé wat zeggen.Vaak is bruinverlies ook gewoon een voorteken van een naderende menstruatie.
Wanneer moet je ongesteld worden? Slik je de pil of heb je andere voorbehoedsmiddelen gebruikt? Liefs, Duveldraakje
ik slik de pil wel maar door mijn vreemde werktijden ben ik een paar x vergeten. Ik ben nu een week verder mijn roze afscheiding werd donderdag minder en t werd een beetje bruinig en heb nog steeds een drukkend gevoel als ik ongesteld ben. Heb al een test gedaan maar daar kwma niks uit. Tis zo vreemd allemaal.
De pil een paar keer vergeten is (zoals je zelf ook wel weet) helemaal niet slim en er bestaat dus inderdaad wel een risico dat je zwanger bent... Wanneer had je ongi moeten worden of wanneer moet je het nu worden? Misschien dat een test nog te vroeg was? Maar door knoeien met de pil kunnen je hormonen ook in de war zijn en kan je wat bloedverlies hebben, het kan dus alle kanten op! Ik zou de komende weken wel met condoom vrijen als je niet zwanger wilt worden, tot je de pil weer behoorlijk hebt genomen voor tenminste 7 dagen!
Maar als ik nou helemaal niet ongesteld wordt en mijn testen blijven negatief wat moet ik dan doen? Ik had afgelopen week ongi moeten worden.
ik zit sinds vrijdag helemaal onder een soort van pukkels niet normaal meer vanaf mijn onderkant tot aan mijn oksels. Echt dramatisch. Maar wat denken jullie?