Ik heb een eigen horeca zaak samen met een zaken partner. We doen dit met zn tweeen en hebben geen personeel. Nu ben ik dus gestopt met de pil. EN NU? Aan de ene kant voel ik me schuldig tegenover mijn zakenpartner dat ik gestopt ben met de pil. Maar anderzijds; moeten ik en mijn vriend ons levensgeluk en kinderwens af laten hangen van mijn eigen zaak? Moet ik het hem meteen vertellen? Misschien duurt het nog wel maanden voordat ik zwanger ben..... Weet het even niet..... :-k
hoi ik ben een jaar geleden gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger en heb heel veel vrouwen hier gezien die hetzelfde hebben.het duurt meestal wel even voordat je zwanger wordt. Ik zou het laten vallen dat jullie ervoor gaan maar dat het nog even kan duren,of je kan ook gewoon niets zeggen en wie weet ben je een jaar verder en dan pas zwanger en hebben jullie tohc al samen een jaar gewerkt. En ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger wordt maar er kan altijd vanalles gebeuren dusja. xxx
Dat een nog een tijdje kan duren, daar zijn we ons heel goed van bewust. Mijn beste vriendin is 2 jaar bezig geweest, mn schoonzus ook en mn zus heeft een miskraam gehad. Dus wat dat betrefd ben ik goed p de hoogte (helaas).... Het vertellen op de zaak laat ik denk ook nog maar eventjes....