Hoi meiden, ondertussen alweer 9,4 weken zwanger. Vorige week mochten we een mooi kleintje zien met een krachtig kloppend hartje en beginnende handjes en voetjes. Ook volgens de gyn zag alles er perfect uit (ze was zelfs in de wolken), dus lekker gerustgesteld. De symptomen komen en gaan, iets wat heel normaal is toch? De ene dag lekker misselijk en erg moe, de andere dag energiek en klaar om te eten (zij het in kleine porties). Sommige dingen smaken me momenteel niet. De borsten en vooral tepels zijn aanwezig, soms heel erg, soms minder. Maar nu heb ik al twee dagen een beurs gevoel vanonder (meestal pas 's avonds). Het duurt nooit lang maar het lijkt alsof er iets loopt te trekken of zelfs wat 'verbouwen'. Het doet ook geen pijn ofzo maar het is duidelijk aanwezig. Is dit normaal of niet? Ik heb al een mola gehad en een tweeling verloren dus heb best wat moeten verwerken. Hebben nog nooit een kloppend hartje mogen zien en nu dus wel. Maar soms ben ik wel wat bezorgd... Waren die stomme 12 weken almaar voorbij, maar dan is het wel wat anders zeker . Mijn vraag dus voor jullie, die wisselend symptomen zijn normaal en dat trekkerige gevoel is normaal? Thanks meiden, voor een (geruststellend) antwoordje!
Ja hoor helemaal normaal . Het wisselen van klachten zie ik zelf juist als een goed teken, want dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook, en bij de v.mks niet. dat bouwde meer om opeens weer te stoppen, qua klachtjes. Bij mijn dochter ook geregeld dagen dat ik me opeens niet echt zwanger meer voelde, om de volgende dag of 3 dagen later opeens weer volop vanalles te voelen.
En die trekjes in de baarmoeder? Da's ook goed/normaal? Ja dat wisselen, ik ben er me van bewust en het feit dat er een mooi hartje was,stelt me sowieso gerust ! Mr die trekjes vind ik bijzonder. Dus hoop dat dit niet slecht is...
Nee lijkt me gewoon groeipijn/bandenpijn. Heb bij mijn dochter rond de 9 wk een keer meerdere dagen zelfs fikse krampen gehad, incl licht bruinverlies. Maar alles was gewoon goed. Denk ik wat veel gedaan (was op reis geweest voor werk) terwijl de baarmoeder net fiks groeide. Vast bij jou ook zoiets!
Ik ben bijna 8 week Bij mij is het ook erop en eraf hoor Toen ik uitvond k zwanger was met 4w Had egt zere borsten poeh 6,1 kloppend hartje 4dagen alln trug gezet En sindsien voel ik ene dag wel wat andere dag niet Mn krampen ook verl lichter ma bij mn zoon Had ik vanaf 10 tot 23 week geen een klacht Behalve maagzuur en bij hem bij 7w tot 10 spugen Alles drbij extreeme klachte Dus verschild egt hoor
Heel normaal; je baarmoeder gaat oprekken, dat is wat je voelt dat geeft steekjes of krampjes... Natuurlijk is elke zwangerschap anders...maar jou symptomen lijken mij verder heel normaal en herkenbaar
Dat wisselen is heel normaal. Ik had elke avond last van me buik, Dat had te maken dat me ontlasting een stuk trager ging.
Thanks meiden!! Het blijft allemaal zo onzeker... Het getrek en geduw en de darmen zitten regelmatig vol met lucht. En ondertussen blijven de symptomen afwisselend aanwezig. Mr das dus ook volkomen normaal allemaal? Sommige dagen ben ik lastig dat ik nergens zin in heb en de volgende dag maak ik me zorgen dat ik niet misselijk ben. Mr sowieso is elke zwangerschap anders en mss ben ik wel de gelukkige waarbij alles meevalt?! En zolang ik geen heel pijnlijke krampen heb, bloed verlies of heel triest wordt, ga ik gewoon in het beste geloven. Tenslotte ik heb al een prachtig hartje gezien en gehoord en de Gyn had er alle vertrouwen in. Daar moet ik me dan aan vasthouden, niet?
Zo is dat! Bij mij verschilden de symptomen/ kwaaltjes ook per dag.. Je hebt al een goede echo gehad, lekker van genieten!